Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Milyen a Vodafone Red Free...

Milyen a Vodafone Red Free (10 Mbit/s mobilnet) előfitetés?

Figyelt kérdés

Szeretnék korlátlan mobilinternetet, viszont nem igazán tudom, hogy ez a 10 Mbit/s sebesség mit takar/mennyire lehet érezni a különbséget. Akinek ilyen előfizetése van tudna segteni? Gondolok itt youtube videókra, instagramra, stb. A leírásban ez van:


"Mire elég a 10Mbit/s-os le- és feltöltési sebesség?

Az olyan alaptevékenységeken felül, mint a böngészés vagy a hírolvasás, alkalmas HD videók lejátszására, zenehallgatásra, online játékokra, videóhívásokra vagy fotómegosztásra is."


De ez tényleg ennyire jó, nem is tűnik fel, hogy le van "korlátozva" 10 Mbit/s-ra? Pl. néznék egy HD videót nem állna le fél percenként, hogy betöltsön? Előre is köszönöm a segítséget!



2021. okt. 4. 18:41
1 2 3
 11/24 A kérdező kommentje:
Hát nem is tudom, az előtted lévők azt írták, hogy ha csak "alap" dolgokra használom arra elég, még videó nézésre is... Nem tudom a hívásra hogy érted, hogy nem korlátlan. Jelenleg Vodafone flottás vagyok, korlátlan hívás+SMS és 1 GB internet van ebben a csomagban (csak nekem az 1 GB nagyon kevés, ezért akarok váltani). Soha nem volt még bajom azzal, hogy a hívás vagy SMS ne lenne korlátlan, minden hónapban ugyanannyit fizetek, soha nem számítottak fel plusz költséget. Hívtam már az ügyfélszolgálatot, először negyed órán keresztül nem vették fel, de másodszorra azonnal kapcsoltak, semmit sem kellett várnom. Persze ez utóbbi lehetett csak szerencsés véletlen is. Többször nem beszéltem velük.
2021. okt. 20. 18:46
 12/24 anonim ***** válasza:
100%
Akkor nem lesz probléma, de Én amik voltak velük nem kötnék új hűséget, leginkább térerő szempontjából és abból, ahogy az informatikai rendszerük megy (és ahogy üzemeltetik)
2021. okt. 21. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/24 anonim ***** válasza:
100%
3-as, 8-as 10-es és 12-es voltam
2021. okt. 21. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/24 anonim ***** válasza:

Amit én még tudnék ajánlani (ha sokat internetezel), hogy Vodafone Tuti+ csomaghoz 7990 Ft-ért 30 napra rendelhető 500Gb adat: [link]


Ez már közel korlátlan, 500Gb adatmennyiség vezetékes neten is elég nagy adatforgalomnak számít. Ennél a csomagnál nincs korlátozva a sávszélesség (sokkal gyorsabb, mint a RED Free lenne), illetve hűségidő sincs rá, mivel feltöltőkártyás.


6990 Ft-ért Tuti+ csomaghoz rendelhető egy Hangerő 30 kiegészítő is. "Aktiválás után felhasználható 30 nap korlátlan beszélgetés, belföldön magyar, az EU-ból magyar és EU-s normál díjas telefonszám hívása esetén." Tehát ez egy korlátlan hívás opció feltöltőkártyásoknak, amire szintén nincs hűségidő.


Ami még fontos, hogy ha lejárt a 30 nap, újra meg kell rendelni az 500Gb és Hangerő 30 csomagokat is, mert nem újul meg magától.


Egyébként a 10Mbit/s alap dolgokra elegendő, böngészésre, Facebookra, Messengerre. Videóknál a HD felbontással már lehetnek gondok, 480p-n viszont nem fog szaggatni (és a lejátszó automatikusan beállítja magának a megfelelő felbontást).


Szerintem a Tuti+ a fenti két kiegészítéssel jobban megéri, mint a havidíjas csomagjuk, így nem köt a hűségidő, meg gyorsabb internetet kapsz.

2021. okt. 21. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/24 A kérdező kommentje:

#14: Először is nagyon szépen köszönöm a részletes segítséget! Viszont nálam jelenleg szempont az is, ha már úgyis a Vodafone-nál maradok, hogy most akarunk a Digiről váltani otthonra is Vodafone-ra, így az első évben olcsóbb lenne a mobil előfizetésem is, ami Red Free esetében 8990 Ft, Infinity World esetében pedig 12.490 Ft lenne.


Ahogy nézem azzal, amit ajánlasz 14.980 Ft-ot kéne havonta fizetnem, amennyiért már Vodafone Red Infinity World-öm is lehetne teljes áron a második évtől, a Red Free meg ugye még olcsóbb lenne, így nekem sajnos jelenleg annyira így nem éri meg.


De viszont az is biztos, hogy nem lenne rossz, ha nem kötne a hűségidő (elsősorban ezért is félek kicsit a Free-től, mert mi van ha a net mégsem lesz olyan jó, mint amire számítottam), szóval mindenképpen elgondolkozom ezen a lehetőségen. Köszönöm szépen még egyszer a segítségedet!

2021. okt. 21. 18:06
 16/24 anonim ***** válasza:
100%
Szia. Szerintem az otthoni előfizetést semmiképp ne kösd meg addig amíg a szomszédoktól nem kérdezted meg, hogy megy különben egy évig szívod! 12-13 és... voltam. A telekomnál is mindenképp ézd meg a csomagajánlatokat és a magenta kedvezményeket, mert ott 17.000Ft-ért kapsz 162 tv csatornát , alap telefont és 1 gigás netet+ korlátlan hívás+net, ez alapján sokkal jobban megéri.
2021. okt. 21. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/24 A kérdező kommentje:
A Vodafone-t nagyon ajánlották nekünk otthonra olyanok, akiknek szintén az van (bár az tény, hogy ők UPC-sek voltak és így lettek azok, szóval nem tudom, hogy ez számít-e a szolgáltatás szempontjából), szóval ezért is döntöttünk amellett. Ezért meg mert sajnos a Telekom nem elérhető nálunk otthoni szolgáltatásként (pedig egyébként azt választottuk volna).
2021. okt. 22. 06:16
 18/24 anonim ***** válasza:

Na, így én is jártam. Aláírtunk két év hűségidőt, és nagyon rossz volt a szolgáltatás minősége. Ráadásul volt egy másik szolgáltató is, amire nem volt panasz, még olcsóbb is volt, de két évet kellet várni, mire válthattunk. A hibát természetesen nem javították, mivel hűségidősök voltunk, így nem is kellet foglalkozniuk velünk.

Sőt, amikor elmondtam, hogy rossz a szolgáltatásuk, még ők voltak felháborodva.


Volt egy "jól" megírt ÁSZF (ami egyértelműen a szolgáltatót védte az ügyféllel szemben), ezt két mondatban nagyon jól össze tudom foglalni:

Az előfizető neve KUSS, semmi joga nincs, semmilyen műszaki hibáért nem szólhat, azt kell használnia, amit kap. A szolgáltatónak mindenhez joga van, nem felel a műszaki hibákért, leállásokért, illetve a szolgáltatás minőségéért, továbbá a hibabejelentésekkel nem köteles foglalkozni, a felmerülő és igazolt hibákat sem köteles javítani.

2021. okt. 22. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/24 A kérdező kommentje:
Hát igen sajnos úgy látom mindegy milyen szolgáltatónál vagy többnyire ez a helyzet. Az az igazság, hogy azért nem izgat minket már annyira a dolog, mert a Digi (aminél jelenleg vagyunk) olyan szintén leromlott az elmúlt időben, hogy az már minősíthetetlen és már úgy vagyunk vele, hogy megpróbáljuk valahol máshol, lesz ami lesz. Digisek vagyunk amúgy évek óta, nem volt eddig úgy igazán probléma, nem is értem, hogy mi történt most velük itt az utóbbi időben, de már nagyon elegünk van belőle.
2021. okt. 22. 19:36
 20/24 anonim ***** válasza:
Bejelentettétek a hibát? Miután átváltottunk a másik szolgáltatóra, sokáig jó volt, aztán egyszer leromlott. Jelentettem, kijöttek pár nap után. Vezetékeket, mindent lecseréltek a belső hálózatnál, de még mindig nem volt jó. Aztán kiderült, hogy a villanyoszlopon ázott be valami dugó (vagy egy órája keresték már addigra a hibát), azt cserélték, azóta megint hibamentes.
2021. okt. 22. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!