Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi lehet a probléma SIM...

Mi lehet a probléma SIM kártya aktíválással?

Figyelt kérdés

Tavasszal vettem egy vodás ismét, aktíválva is lett, de nem lett rátöltve pénz.

Most kérdeztem az egyenlegét kíváncsiságból, de azt mondja a robot hogy megszűnt, és hamarosan kivonására kerül a szám.

Meg lehet még menteni ha pár napon belül töltök rá egyenlegét, vagy kuka?


Másik probléma, van egy aktíválatlan [2022ig aktíválható másik simem is], de napokba próbáltam aktíváltatni online, minden flottul ment, adatok megadása stb, de a végén hibát írt, valami olyasmit hogy: EZEKKEL AZ ADATOKKAL MÁR VAN AKTIVÁLT SIM.Ezt én nem értem.Tudtommal személyenként 10 vagy 8 simkártya lehet.Főleg így nem értem hogy az elvileg forgalomból kivont sínen kívül nincs is màs ezen a néven..



2021. okt. 4. 05:20
 1/4 anonim ***** válasza:
78%
3 havonta kell tölteni rá pénzt, mert máshogy inaktiválják, ha a vodába, akkor vissza tudják aktiválni.
2021. okt. 4. 07:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
89%

1) ha tavasszal vetted, akkor még szerintem menthető feltöltéssel, de az ügyfélszolgálat biztosat is tud mondani.

2) erre is az ügyfélszolgálat tudna többet mondani, nem a gyakorikérdések :D

2021. okt. 4. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
45%
Amikor felmerólt benned, hogy felhívod az ügyfélszolgálatot, miért gondoltad meg magad?
2021. okt. 30. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
3. Jól írja.
2021. okt. 30. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!