Több mint 1 hónapja szervizben a telefonom. Tippek?
Redmi note 9 pro készülékem gyári hibásan érkezett meg hozzám, a kijelzőn egy kis fekete pont volt.
Nem olyan nagy valami de mégis idegesíto meg ha már ennyi fizettem érte legyen már hibátlan.
Visszaküldtem már eltelt több mint egy hónap. Kérdezgettem közben őket mi a helyzet nem tudnak semmit azt mondták megkérdezik a szervizet azóta se kaptam meg a választ.
Nem tudom ezen mi tarthat 1 hónapig.... Csere készüléket se tudtak biztosítani..
Tippek mit kéne tennem?
"Tippek mit kéne tennem?"
Sírnod.
" gyári hibásan érkezett meg hozzám, "
Ekkor 14 napon belül visszaküldhetted volna. És rendeltél volna másikat.
Így ki vagy szolgáltatva. Lehet hogy még 2 hónap mire visszakapod.
Vagy hivatkozz arra hogy a készülék hiánya iyen sok ideig problémát okoz neked, és elállsz a vásrlástól. Erre kicsi az esély hogy összejön, de gyakorlatilag lehetséges.
Mojuma.hu rol lett rendelve.
Ezért nem értem én se hogy mi tart 1 hónapig. Kijelző hibás kicserélik ami pár óra kéne legyen kb vagy adnak új telefont vagy bánom is én de mit csinálnak vele 1 hónapig 🤦🤦
Jaa, hogy mojuma.hu-ról, ami (ha rendesen írtad le az URL-címet) már meg is szűnt? :DD
Lehet, hogy így jártál.
Másodjára próbáltam felkeresni a weboldalt, ekkorra már megnyílt.
De továbbra sem valami biztató az egész webshop.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!