Szervízben a telefonom már egy hónapja? Nem lehetne lefaragni az árból arra hivatkozva hogy nem ebben állapodtunk meg?
A történet: Elvittem a Galaxy S5 típusú telefonomat egy Sasmung szervízbe (Budapesten), azt mondták hogy max 1 hét mire megjavítják de már egy hónapja náluk van.Heti 3x megyek be hozzájuk hogy mi a helyzet de azt mondják, hogy se külső se belső raktárról nem tudtak kijelzőt rendelni vagy előszedni mivel egyik raktáron sincs.
Annyira félek hogy keresgélnek a képeim között vagy valami :(
Plusz kaptam egy kölcsön készüléket , mert alapból nem járt volna semmi mivek fizetek a javításért,remélem nem nyúlják le az én telefonom.
"Annyira félek hogy keresgélnek a képeim között"
Esetleg ha törölted volna őket, mielőtt beadtad a szervizbe. Különben az ilyesmihez nem kell egy hónap, pár perc is elég.
És olvasd el a szervizelésre vonatkozó írásos feltételeket, ha abban benne van az egy hét vagy valami hasonló időhatár, akkor elkezdhetsz követelőzni. De sajna kétlem, hogy benne lenne...
A teló átvételéről meg nyilván kaptál valami papírt, azt őrizd meg, akkor nem tudják lenyúlni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!