Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Több, mint 2 hónapja szervízbe...

Több, mint 2 hónapja szervízben van az újonnan vásárolt telefonom. Mit tegyek? Többi lent.

Figyelt kérdés
Januárban vettem egy Xiaomit, de itthon kiderült, hogy hibás. Februárban elküldte a szervízükbe az az eladó, akinél vettem (firstphone). Írogattam nekik emailt, hívtam is őket, de csak azt mondták, hogy a vírus miatt tart tovább, meg mondtak fel emberek rúgtak is dolgozókat. Már nem válaszolnak emailen, és a telefont se veszik fel. Tehetek még valamit? Vagy adjam fel, és majd küldik, amikor ráérnek? 23/L

2020. ápr. 25. 21:41
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
100%
Lehet, hogy az aki tájékoztatott téged, hogy hogy van a telefonod, azt is kirúgták, emiatt nem veszik fel a telefont.
2020. ápr. 25. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem csak nyugodtan ostromold őket e-mailekkel,amíg nem fognak reagálni.
2020. ápr. 25. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 A kérdező kommentje:
Már rengeteget küldtem nekik. 1-2-re válaszoltak csak. A telefont is csak egyszer vették fel
2020. ápr. 25. 22:11
 4/20 anonim ***** válasza:
100%

Láttam már egyszer a kérdésed.

Én azt tanácsolnám, hogy most már fordulj jogi útra, nincs olyan, hogy egy javítás 2-3 hónapig tart.

Max 2-3 hét, nem hónap...


Egyébként a firstphone az én tapasztalatom szerint is egy nagyon amatőr szerviz, a sarki GSM-ben hozzáértőbb emberek vannak.

2020. ápr. 25. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 anonim ***** válasza:
100%

A fogyasztóvédelemnek érdemes lenne szólni.

Semmilyen tájékoztatást nem kaptál, csak üres beszédet.

2020. ápr. 25. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:
100%

egy utolsó mailés telefon hétfőn, hogy a fogyasztóvédelmnek fogsz szólni, aztán ha nincs érdemi válasz akkor fel kell őket jelenteni a fogyasztóvédelemnél!

nem emlékszem pontosan, de a 30 nap valahol még le is van írva a garanciális feltételek között, hogy annál több nem lehet a javítás ideje.

2020. ápr. 26. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 anonim ***** válasza:
100%
#2 vagyok. Ahogy azt többen írták,fogyasztóvédelem.Fenyegesd meg őket,hogy ezek után hozzájuk fordulsz.Ezt általában meg szokták hallani.
2020. ápr. 26. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenkinek! E-mailben megírtam nekik, hogy fordulok a fogyasztóvédelemhez, de nem reagáltak rá.
2020. ápr. 26. 14:22
 9/20 anonim ***** válasza:
76%

vasárnap van...

hétfőn talán reagálnak.

2020. ápr. 26. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 A kérdező kommentje:
#9 Nem ma írtam nekik, hanem múlt héten
2020. ápr. 26. 17:03
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!