Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Több, mint 2 hónapja szervízbe...

Több, mint 2 hónapja szervízben van az újonnan vásárolt telefonom. Mit tegyek? Többi lent.

Figyelt kérdés
Januárban vettem egy Xiaomit, de itthon kiderült, hogy hibás. Februárban elküldte a szervízükbe az az eladó, akinél vettem (firstphone). Írogattam nekik emailt, hívtam is őket, de csak azt mondták, hogy a vírus miatt tart tovább, meg mondtak fel emberek rúgtak is dolgozókat. Már nem válaszolnak emailen, és a telefont se veszik fel. Tehetek még valamit? Vagy adjam fel, és majd küldik, amikor ráérnek? 23/L

2020. ápr. 25. 21:41
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
100%

Jaa, hogy múlt héten!

Akkor irány a fogyasztóvédelem.

2020. ápr. 26. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
100%

tehetetlen vagy

a fogyasztóvédelem se fog vele foglalkozni

nekem is volt szervizbe a tabletem , és az euronicsba a dolgozok mondták hogy akkora szabadkeze van a szervíznek hogy a fogyasztóvédelem se tud vele mit kezdeni

Am ha vettél egy telefont és ha jól tudom 14 napon belül visszalehet vinni és kérheted a moneyt vagy cseréljék ki neked másikra

De már mindegy , várakozáson kivűl semmit se tudsz tenni

2020. ápr. 26. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 A kérdező kommentje:
12# Nemár :o és ha egész nyáron nem kapom vissza? Sőt, egész éven? Kidobtam 70.000-et az ablakon?
2020. ápr. 26. 19:48
 14/20 anonim ***** válasza:
100%

#13

Ezek szerint, ha a fogyasztóvédelem nem válik be, akkor csak akkor fogod leghamarabb visszakapni, amikor visszaállnak munkába rendesen. :(

De én azért megpróbálnám a helyedben.

2020. ápr. 26. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:

Xiaominak van magyar szervize?

ha van akkor talán 1?

így hogy a vírusra hivatkoznak és hasonló nem mostanába kapod vissza

mondhatjuk hogy kidobtál az ablakon annyi pénzt

2020. ápr. 27. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
31%

ez azért nem így van, hogy kidobál az ablakon ennyit vagy annyit? mi van ha nem 70k-s telefont esz hanem 300k-s?

és mi van ha 1 millás számítógépet a munkájához? akkor sem látja 2-3-4-5-6 hónapig?


ha a kereskedő vagy a szerviz nem tudja biztosítani a szervizelést akkor ki kell cserélni!! vagy adják vissza termék árát, vagy legalább le kellene tudnod náluk vásárolni!

na hagyd, hogy ilyen kampós szöveggel elhajtsanak!


egyetlen dologra hivatkozhatnak - és remélem nem olvassák a gyakorikérdéseket - az a vis maior....

2020. ápr. 27. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 A kérdező kommentje:
15# Nem a Xiaomi szervízt hívtam fel, hanem a firstphone-t.
2020. ápr. 27. 16:15
 18/20 anonim ***** válasza:

a firstphone egy kereskedő mint a euronics

ők nem szervizelnek csak árulják

azon kívül h elküldik a készüléket a szerviznek nem tudnak semmit se tenni

semmi közük ahoz h mivan a szervizbe mert nem a kereskedő keze alatt van a szerviz

hiába hivogatot a firstphonet , annyit tudnak tenni h zaklatják a szervizt , ne várj el tőlük mert nem tudnak többit tenni

2020. ápr. 30. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:
100%

18 as vagyok

termék cseréről vagy pénzvisszaadás amit nem szeretnek a cégek ezért csak a levásárlás müködik

ezekről megint csak a szerviz dönt és ők állítanak ki papirt nem a kereskedő

Ők a szervizelést onnan számítják amikor munkába állnak, ha 2 hónapja nem dolgoznak akkor olyan mintha bese küldted volna a készüléket mert senki nem nyult hozzá

érdekes rendszer ahol a fogyasztó szív és nem tehet semmit a szerviz szabad keze miatt

2020. ápr. 30. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
31%

"ők nem szervizelnek csak árulják"

Garanciás telefonokat ők is szervizelnek, illetve van amikor átadják a Telemax szerviznek.

2020. máj. 2. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!