Mit csináljak, ha a telefonom nem engedi átállítani a hívásazonosításnál azt, hogy kijelezze hívásnál a számomat?
Figyelt kérdés
Xiaomi Redmi Note 9-es telefonról van szó, Vodafone-os. Voltam vele mobilszervíznél, hogy megnézzék, mi van vele, nem tudtak semmit sem kezdeni ott, a vodafone-nál pedig kártyát is cseréltek és akárkit hívok még mindig nem jelzi ki a szamomat. Küldjem vissza esetleg a telefont?2020. szept. 21. 12:00
1/3 anonim válasza:
Át tudod tenni a SIM kártyát másik telefonba? Ha ott jól működik akkor a telefonod lesz a ludas, ha nem akkor hálózati oldalon kell megoldani, tehát csak a Vodafone tud segíteni
2/3 anonim válasza:
Ezt már próbáltad ?
"Ha a számod kijelzésének tiltását fel szeretnéd oldani, küldd a HK kódot SMS-ben a 1270-re."
3/3 A kérdező kommentje:
Igen, elég sok mindent próbáltam, és szeretném elmondani a tapasztalataimat is, hátha segíthetek ezzel.
Éppen a szervízbe akartam küldeni a telefont, le is beszéltem, hogy mikorra jöjjön a futár és a cég mondta, hogy érdemes mindent lementeni a telefonról, mert van rá esély, hogy eltűnnek az adatok. A gépemre még korábban telepítettem a Miui alkalmazást, ami segít az adatok lementésében és akár szoftvert is lehet vele frissíteni, így amikor csatlakoztattam a telefont, fel is ajánlotta az alkalmazás, hogy küld egy frissítést. Végigfuttattam a frissítést és utána már működött is. Ajánlom mindenkinek!:)
2020. szept. 25. 11:08
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!