Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért gondolta meg magát a...

Miért gondolta meg magát a szolgáltató?

Figyelt kérdés

Mobil előfizetésem van. Elégedett voltam a szolgáltatóval, decemberben alá is írtam újabb hűséget. Aztán év elején bekapcsoltak egy digitális szolgáltatást, és azóta rengeteg probléma volt. Sokszor beszéltem velük, mindig ígérték, hogy jó lesz majd. Júniusban elfogyott a türelmem. Írtam nekik egy udvarias levelet, hogy egyébként nagyon szerettem őket, de ez így nekem nem elfogadható, bontsunk szerződést közös megegyezéssel, kötbér nélkül. Felhívtak telefonon, és szóban elutasítottak. Megírtam nekik, hogy miért szóban utasítanak el, erre elutasítottak írásban is. Írtam egy beadványt az NMHH-nak, amit másolatban megküldtem nekik is, de nem ők voltak a címzettek. Ennek ellenére feleltek rá, megint elutasították a szerződésbontást, még ki is számolták (szerintem tök rosszul), hogy mennyit kellene fizetnem kötbért. Akkor mondom beleállok a dologba, megírtam nekik, hogy ebben az évben velük folytatott összes rögzített telefonbeszélgetést kikérném, lévén azokban több alkalommal is elismerik, hogy valóban vannak műszaki problémák. Pár nap múlva felhívtak, hogy megvizsgálták újra az igényemet, és még is engedélyezik a kötbérmentes szerződésbontást és a számhordozást.


Mi történhetett, miért gondolták meg magukat?


2020. júl. 2. 08:13
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Rájöttek, hogy nem vagy hülye, és nem fogod hagyni magad.
2020. júl. 2. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Pontosan az történt, amit az első írt.
2020. júl. 2. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

én a kábeltv/internet szolgáltatómmal jártam hasonlóan, ott is az NMHH-ig jutottunk.

ott durrant el az agyam amikor a kiscsaj a személyes ügyfélszolgálaton szó szerint kinevetett...

miután megjelentek a hatóság emberei és nekiálltak méregetni mindjárt a területi vezetp hívott fel a végtől, hogy sajnálják :DDDDD

csak hajrá! nem kell hagyni magunkat!

2020. júl. 2. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Egyébként többen is azt mondták, meg fórumon írták, és a még a konkurencia ügyintézője is azt mondta, hogy figyeljem meg, NMHH és/vagy hírközlési biztos be lesz vonva az ügybe, három napon belül változtatni fognak az álláspontjukon. Így is lett, nagyon bejött amiket tanácsoltak. Ez az egész tíz nap alatt zajlott le, 22-én írtam nekik az első levelet.
2020. júl. 2. 13:43
 5/6 anonim ***** válasza:
100%
Mert egyrészt látták, hogy te nem az egyszeri félős ügyfél vagy, akinek bármit le lehet dugni a torkán, másrészt meg tudták nagyon jól, hogy ők a sárosak, amiért a szolgáltatásukat hibásan teljesítették, és egy per esetén egyértelműen vesztesen kerültek volna ki, és még a perköltség is őket terhelné. A negatív véleményről nem is beszélve. Van az a marketinges szabály, hogy az elégedetlen ügyfél a legnagyobb ellenreklám. Így most békében elváltatok, és vélhetően nem fogod annyi embernek szidni őket, mint ha csak hosszas pereskedés, vagy kötbér után tudnál megszabadulni tőlük.
2020. júl. 3. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!


Az is eszembe jutott, hogy lehet az váltotta ki belőlük a dacot, hogy a levelemben megírtam, hogy tárgyalásban vagyok a konkurenciával a számhordozásról. De én ezt nem genyóságból írtam nekik, hanem mert őszinte akartam lenni.

2020. júl. 3. 19:47

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!