Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Érdemes tovább vinnem az...

Érdemes tovább vinnem az ügyet a fogyasztóvédelemhez? Ha igen kell fizetnem valamit az ügy elinditása érdekében?

Figyelt kérdés

Egyik este feltettem a telefonomat tölteni és reggel amikor felkeltem akkor láttam, hogy a telefon összesült a kábellel. Vodafonhoz bevittem a garanciális készülékemet és onnan szervízbe vitték! A szervíztől visszajött ugyan olyan állapotba a telefonom és azt mondták nem rendeltetésszerűen használtam a telefont. Én ezt megreklamáltam, mert tölteni is a gyári töltővel és kábelellel töltöttem, de nem dogadták el a reklamációm szintén arra hivatkozva, hogy nem rendeltetésnszerűen használtam.

Én tudom, hogy a készülékemet megfelelően használtam nem feszegettem elötte nem piszkáltam bele stb. stb.

Érdemes a figyasztóvédelemhez fordulnom?



#Telefon A7
2020. jún. 20. 10:22
 1/6 anonim ***** válasza:
82%
Persze, meg a békéltető testületet is megpróbálhatod.
2020. jún. 20. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

Ez a Samsung, igaz?


Kérd el a Vodatól a garanciavásárlási blokkot, és vidd be Te. Nekem is azt mondták a Telekomban, hogy gyorsabb ha én viszem be a szervizükbe, mert a futár 1x megy héten...


Amúgy én is leejtettem és tönkrement a képernyô, bevittem és megcsinálták, semmi gond nélkül. Nem kérdeztek semmit, elvették és kész. Azt mondták a szoftver is rossz volt...

2020. jún. 20. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
#2 mármint szétfolyt a képernyôben a zöld folyadék, aztán NEM volt kép...😀
2020. jún. 20. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Ez egy garanciális készülék, ami volt szervizbe. A szervibe azt állapították meg, hogy saját hibámból eredendő kár keletkezett a telefon és a kábel összeolvadásakor. Ezt reklamáltam meg amit megint nem fogadtak el! Ezért gondoltam a fogyasztóvédelemhez fordulni. Vagy mit tudok csinálni még ilyen helyzetben?
2020. jún. 20. 10:56
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Ha valóban nem a Te hibád, akkor fogyasztóvédelem, igen.


A telefonosok, leírják mire nincs garancia, csak akkor ha van biztosítás..., ha nem te hibáztál, akkor el Kell menni és reklamálni.

2020. jún. 20. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%
Menj el a Samsung szervízbe kérd ki a panaszkönyvet, figyeld meg egybôl megmozdulnak majd. 😀
2020. jún. 20. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!