Érdemes tovább vinnem az ügyet a fogyasztóvédelemhez? Ha igen kell fizetnem valamit az ügy elinditása érdekében?
Egyik este feltettem a telefonomat tölteni és reggel amikor felkeltem akkor láttam, hogy a telefon összesült a kábellel. Vodafonhoz bevittem a garanciális készülékemet és onnan szervízbe vitték! A szervíztől visszajött ugyan olyan állapotba a telefonom és azt mondták nem rendeltetésszerűen használtam a telefont. Én ezt megreklamáltam, mert tölteni is a gyári töltővel és kábelellel töltöttem, de nem dogadták el a reklamációm szintén arra hivatkozva, hogy nem rendeltetésnszerűen használtam.
Én tudom, hogy a készülékemet megfelelően használtam nem feszegettem elötte nem piszkáltam bele stb. stb.
Érdemes a figyasztóvédelemhez fordulnom?
Ez a Samsung, igaz?
Kérd el a Vodatól a garanciavásárlási blokkot, és vidd be Te. Nekem is azt mondták a Telekomban, hogy gyorsabb ha én viszem be a szervizükbe, mert a futár 1x megy héten...
Amúgy én is leejtettem és tönkrement a képernyô, bevittem és megcsinálták, semmi gond nélkül. Nem kérdeztek semmit, elvették és kész. Azt mondták a szoftver is rossz volt...
Ha valóban nem a Te hibád, akkor fogyasztóvédelem, igen.
A telefonosok, leírják mire nincs garancia, csak akkor ha van biztosítás..., ha nem te hibáztál, akkor el Kell menni és reklamálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!