Hogyan cserélhetik így garancián belül az iPhone-omat?
Nem tudom, hogy a fogyasztóvédelmi jogszabályok alapján jogosult vagyok-e cserére és ha igen hol. 2016-ban vettem egy iPhone 6s pluszt Vodafone-nál, ami többedik alkalommal tomlott el. 2018 04-ben garanciálisan lett cserélve CareCenterben. A telefon újra elromlott szavatosságon belül. Ilyenkor hol vagyok jogosult a telefon szervizelésére? A csere helyén szervízben, vagy ahol vettem régebben a telefont. Esetleg a gyártónál?
A válaszokat előre is köszönöm!
felújított készüléket kaptál?
mert ha igen, arra fél év jótállás van, és az eredeti szavatosság él, tehát 2016 x hónap+2 év
Ezért kell ilyet venni???
Nekem 6 év alatt a második telefonom van egyszer sem romlott el.
Sőt az elsőt pedig kinából hozattam.
Csörögj oda, megmondják:
Szia!
Sajnos nem tudom a választ.
Viszont engem nagyon érdekelne, hogy mi tud el romlani egy IPhone-ba. Még most is működik a 3G-m 10 éves, 5s, 3 éves, pedig nekem mindig a kezemben van, nincs kímélve...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!