Egy olyan problémám lenne hogy 2019 november 13an visszavittem a GSM boltba a note 9et mert be égett a képernyőm. Papír forma szerint 30munkanap a max amennyi idő alatt ők ezt javítják.
Eltelt több mint 2 hónap és csak annyit tudnak mondani hogy még mindig a samsungnal van, amit már kezdek unni mivel egy 200k+os telefonról beszélünk.
Mit tudok az ügyben tenni hogy végre megkapja, vagy az árát visszakapjam?
Ezért nem egy GSM-be kell bevinni. Ki tudja mit művelnek vele. Talán használja valamelyik a tudtod nélkül, mert nincs pénze Note 9-re és kihasználja most az alkalmat arra, hogy piszkálja a telefonodat.
2020. jan. 14. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 A kérdező kommentje:
Először Samsung szervizbe vittem be, ők azt mondták hogy a boltban kell leadnom ahol vettem. Ezért vittem oda
2020. jan. 14. 17:04
3/11 anonim válasza:
Nettó fa**ság, hogy a bolthoz kell vidd, akkor azért hajtottak a bolthoz, mert putri helyről vetted, ami nagy eséllyel szürke importos, rosszabb esetben fekete, ilyenkor csak bolti garanciát "adnak", amit a bolt elintéz házon belül.
2020. jan. 14. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Szerintem ne idegeskedj! Végül is megérte GSM boltból venni, hiszen spóroltál tízezer forintot, az a két hónap meg semmi ehhez képest, igaz!?
2020. jan. 14. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
GSM boltba soha többet... Ismerősöm dolgozott ott, ha nincs levédve letöltenek róla minden adatot és eladják, jobb esetben csak otthon veri rá a tulajdonos. ...
2020. jan. 14. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
Ez a GSM ára.. örülj ha visszakapod, sok jóra ne számíts.
2020. jan. 14. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
1) megnézed létezik-e a cég
2) odamész és közlöd, hogy most megvárod a telefont vagy a pénzt (vigyél pár kigyúrt havert!)
3) feljelentést teszel és beadod a fizetési meghagyást, aztán imádkozol, hogy ne szűnjenek meg a fizetés előtt
2020. jan. 14. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
Én a telefonomat (Huawei P9) az Euronicsban vettem, és egy szerencsétlen szoftverfrissítés után nem indult el.
Kinyomtattam a szükséges papírokat, elvittem a postára, egy hétre rá pedig már vissza is kaptam. Hasonló volt a szitu barátnőm lányának telefonjával is. Leejtette és betört a kijelző sarka, viszont volt rajta törésbiztosítás. Jött a futár, berakta egy dobozba és leragasztotta. Szintén egy hét múlva ott volt az új telefon (Mate 20 light).Nem viccelek, kicserélték újra, mert állítólag nem érte volna meg javítani. Szolgáltatónál vásárolt telefon volt.
Ezt a videót viszont érdemes végignézni. Motoros srác meséli el, hogy járt a szürkeimportos telefonjával:
Nekem szavatossági időben (ami alatt ugye nem is lenne kötelessége) cserélték a telefont egy apró hiba miatt. Ennyit jelent, ha hivatalos helyről veszed a telefont.
2020. jan. 14. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
Sürgesd meg Őket, kérd számon, hogy mégis mi tart ennyi ideig, mert az ígért 1-hez képest már 2 hónapja van náluk a telefonod, és még arra se méltatnak, hogy az ügy státuszáról értesítsenek Téged! Ha lepereg róluk, elhajtanak, akkor pedig jelentsd a fogyasztóvédelemnek, Neked abból semmi bajod nem lesz, Ők viszont duplán buknak, ha egy szavahihetetlen "sufni GSM"-ről van szó!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!