Miért dobja le mindig az új ékszíjat a felültöltős mosógép?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ha a szíjtárcsa "nyolcasozik" vagy a motor tárcsáján félreraktad 1-2 ricnivel, akkor lesétálhat.
Nincs tengelycsonk-törés, nem billeg/kotyog a nagy szíjtárcsa?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A szíjtárcsa alu-öntvény, törés nélkül meg lehet hajtogatni kézzel.
Ha kézzel két szélén fogva nem tudod billegtetni, kotyogtatni, ugyanígy a dobot sem, akkor a tengely OK.
Én egyelőre még mindig a tengelycsonk-törésre gyanakszom, mert akkor tud igazán billegni a szíjkerék.
Amennyiben kiderül, hogy tengelytörés, gyártótól lehet új tengelycsonkot rendelni elég olcsón, a gyári szegecseit le kell fúrni és saválló csavarokkal fel lehet tenni az újat.
Persze ehhez szét kell bontani a dob műanyag tartályát, de nem olyan nagy ügy.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Előttem szóló - azért megnézném a lefúrt tengely helyére az új tengelycsonkot hogyan szegecseled újra olyan stabilan, ha szerencséd-van már a lefúrásnál elvérzel."
Kettőnk közül szerintem nem nekem kell továbbképeznem magam.
A tengelycsonk-cserém 3 éve volt és azóta hibamentesen fut a mosógép.
Marha nagy kaland volt, kellet hozzá egy torx csavarhúzó készlet, dugókulcs-készlet, egy pisztolyfúrógép és egyetlen szombat délelőtt.
Kívánsz fotókat, amik mutatják a szegecsek helyén a saválló csavarokat? Mert akkor hétvégén csinálok.
Az, hogy te nem tudod megcsinálni, nem jelenti, hogy a NASA segítsége kell hozzá.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"az új tengelycsonkot hogyan szegecseled újra"
"a gyári szegecseit le kell fúrni és saválló csavarokkal fel lehet tenni az újat"
Ha már kritizálsz, legalább olvasd el, amit kritizálsz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"ez meg kicsit hangos forgás közben. Na ez lehet a csapágy baja?"
Nem valószínű. Inkább a motor hangja, esetleg annak a csapágya. Talán túl feszes a szíj és nem tetszik neki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!