Mr.Match kérdése:
Hiba történ t az információk szerverről való lekérése során: RPC:S-5:AEC-0. Ezt miért írja ki a Navon Explorer tablet pc, ha megpróbálok bármilyen alkalmazást letölteni a marketről?
Figyelt kérdés
A készülék teljesen új, most csomagoltam ki és nem tudom, hogy hogyan oldjam meg ezt a kérdést...2012. dec. 2. 17:25
1/8 anonim válasza:
Ugyan eez a roblemam...enis kiirtam egy kerdest,de szarnak megvalaszolni...mint. ezt is..kerlek ha vaan mar valai infod.irj ide.koszi elore is..
2/8 MayDay86 válasza:
hát nos! Vannak sokan akiknek ugyan ez a gebasz van a a play áruházzal.
Azt írják hogy válaszd el a fiókot indítsd uújra aztán jelentkezz be.
Van aki azt írja hogy marketba bemész bal gomb/beállítások/autófrissítés ki.aztán cache és data törlés pl CWM ből (wipe cache) utána jelentkezz be a fiókba. Ha esetleg nincs CWM recowerid akkor ajánlom ezt a progit: [link] rem segít valamit.
3/8 A kérdező kommentje:
Sikerült egy működő és viszonylag egyszerű megoldásra bukkannom a Navon Explorer Google Play áruházzal kapcsolatos problémájára. A lépések a következők: 1. Belépsz a "Beállításokba" 2. Azon belül "Alkalmazások" 3. A jobboldali felső sáv legutolsó menüpontja (a "Futó" mellett egyel) "Összes" 4. Megkeresed a listában a "Google Play Áruház" menüpontot, majd azon belül kényszerített leállítás 5. Ezután vissza a programlistához és kicsivel lejebb a listában megkeresed a "Google Szolgáltatások keretrendszert" és ezt is leállítod kényszerített leállítással. Ezek után nincs más dolgod, mint kikapcsolni a készüléket, visszakapcsolni, elindítani az áruházat, bejelentkezni és már működőképes is! :) Ha valamit nem találnál, akkor kérdezz bátran!
2012. dec. 31. 11:47
4/8 anonim válasza:
Üdv! Nekem is ugyanez a problémám Play áruház nevű alkalmazással. Követtem az utasításaid, de így felmerült egy másik problémám. Miután megcsináltam a kényszerített leállításokat újraindítottam a tabletemet. Azonban hiába van folyamatos inernet elérésem, mégsem talál kapcsolatot a gmail, se a Play áruház. Nem oldottam fel a kényszerített leállításokat, lehet hogy ez a baj. zu
6/8 A kérdező kommentje:
Jelentkezz ki a Gmail-ből, meg a Play Áruhából, utána végezd el a kényszerített leállításokat. Indítsd úja a masinát, majd jelentkezz be újból a Play Áruházba. Én ezt próbálnám meg a helyedben... Jobb ötletem egyenlőre nincs.
2013. febr. 13. 12:53
7/8 anonim válasza:
Nekem ez jött be:
Beállítások-alkalmazások, itt jobb felsőben az alkalmazásbeállítások alaphelyzetbe állítása. Remélem, segítettem.
8/8 anonim válasza:
én nekem általános izét ir ki semmi olyat nem látok beállitásokon belűl vagy olyan mneű pont van hogy őő alkalmazások automatikus frissitése ki pipáltam
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!