Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » A 18mpx jónak számít? Ez a...

A 18mpx jónak számít? Ez a gép jónak tűnik?

Figyelt kérdés

Sziasztok, amatőr hobbi fotós vagyok.

Eddig egy kicsi (de ettől független jó) kompakt géppel fotóztam olyan képeket, amelyeken a fénnyel játszottam. Mivel a beállításokat is most kezdtem el használni, meg az expozíciót, meg ilyeneket, nagyon amatőr vagyok. Viszont szeretnék beruházni egy Bridge gépre. Az amit használtam, 10mpx-es képeket készített (egyébként nem rosszak) és találtam egy olcsó, használt ugyan, 18mpx-es gép, 12 optikai zoom.

Szerintetek megérné ennyiért?

[link]

U.I.: A googleon utánanéztem kb. milyen egy 18mpx-es kép, és nekem tetszettek, de jobban bízok a szavakban.

2017. ápr. 25. 21:37
 1/4 anonim ***** válasza:

1/2.3 inch méretű az érzékelő lapkája így a 18mpixelt felinterpolálással (szoftveresen) érik el.

Attól függ hogy mennyit használták és milyen állapotban van.

Tehát mint minden ilyen lutri

2017. ápr. 26. 09:46
 2/4 anonim ***** válasza:

Amúgy az árukereső szerint a legutolsó ismert ár:

20ezer forint. kérdés csak az hogy ez valódi értéket tükröz e vagy valami irgalmatlanul extrém leárazás volt. Mert ha valódi érték akkor a 20ezer hufnak a töredékét éri.

Én a kis kompaktomat úgy hirdettem meg 15ezerért hogy a legutolsó ismert ára 65ezer forint és nem tudtam eladni. Annál kevesebbért meg jó lesz nekem is :)

2017. ápr. 26. 09:52
 3/4 anonim ***** válasza: