Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Kezdő "fényképészként" milyen...

Kezdő "fényképészként" milyen gépeket ajánlatok?

Figyelt kérdés
Jelenleg telefonnal készítek képeket és elég sokan mondták már hogy érdemes lenne ebbe az "ág-ba mélyebbre túrni"..Tényleg nagyon kezdő vagyok és a gépeket sem ismerem nagyon+fogalmakat sem ismerem nagyon de elkzedtem őket tanulgatni!Mindenfélére használnám pl természetfotózás,kocsik,város ilyesmik.A keret egyenlőre olyan 50ezer ft lenne (jobb lenne használtan) mivel ha esetleg mégsem lenne jó akkor ne dobjak ki felesleges százezreket egy gépre!
2016. dec. 2. 21:29
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:

Szerintem a MILC-eket nézegesd.


Kényelmesebben tudsz vele csattogtatni mint egy tükrössel és 100ezernél alig többért kapsz már egész tűrhetőt.


Persze isten ments, hogy lebeszéljelek a tükrösökről...

2016. dec. 2. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:

Én meg tükrös gépet javaslok. Pl. egy ilyen tökéletes lenne megtanulni az alapokat, beállításokat:

[link]

Aztán ha már tudod, hogy mi micsoda, milyen témánál, milyen fényviszonyoknál milyen beállításokkal kell fotózni, és a képek szoftveres korrigálása is megy, utána jöhet egy komolyabb gép. Egy évig biztos elleszel egy ilyen géppel.

2016. dec. 3. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 A kérdező kommentje:

Köszi,kicsit bővebben a "tükrösről"?

Nagyon hálás lennék ha valaki elmagyarázna kb mindent részletesen! :)

Egyébként a Nikon coolpix p500-at nézegettem,jó választás lenne?

2016. dec. 3. 00:06
 4/16 A kérdező kommentje:

Na sikerült kiválasztanom 3db-ot,a kérdés hogy melyik legyen?

-Nikon D50

-Nikon coolpix P500

-Nikon coolpix L810

2016. dec. 3. 01:14
 5/16 anonim ***** válasza:
D50-et felejtsd el, az több, mint 10 éves gép, a technika durván elhaladt mellette már... neked tényleg MILC vagy egy bridge gépre van szükséged.
2016. dec. 3. 04:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 A kérdező kommentje: