Ezért reklamálhatunk?

Figyelt kérdés

Még nyár elején romlott el a fényképezőgépem, sajnos miután lejárt a 2 éves garanciája... Röpke 4 hónap alatt meg is javították, novemberre lett kész. Ma, kb. két hónap után kimentem fotózni, és ugyanaz a baja, mint nyáron, egyszerűen sehogy sem lehet bekapcsolni... És azért eszembe jutott, hogy jó lenne, ha a nem túl hatékony javítás költségét, ami feleannyiba (=28000 ft) került, mint a gépem, vissza tudnám szerezni, és ráfordíthatnám egy új gépre, mert az már teljesen nyilvánvaló, hogy a mostani feldobta a bakancsot...

Köszönöm előre is! :)


(Tükörreflexes gép amúgy ugye nem purcan ki ilyen hamar?)



2015. jan. 23. 13:07
 1/3 anonim ***** válasza:
Nem volt az adott helyen garancia magára a javításra? Szerintem ha fizettél valamiért akkor arra kell hogy legyen.
2015. jan. 23. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Reklamálni bármiért lehet, legfeljebb elhajtanak a halál faxára.


A javításra illene, hogy garanciát vállaljanak, azt viszont nem várhatod el, hogy kvázi visszaadják a javítás árát. Normál esetben most - amennyiben tényleg ugyanaz a hiba, nem valami egészen más - ingyen kéne javítaniuk.


Dslr-nél több az alkatrész, több és finomabb a mechanika, így meghibásodás ott is előfordul.

2015. jan. 23. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszi! :) Utánanéztem, és ingyen javítanak... :)
2015. jan. 23. 19:40

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!