Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Ha a szervizidő több, mint...

Ha a szervizidő több, mint amennyit ígértek, akkor mehetek panaszt tenni?

Figyelt kérdés

Kedden megyünk nyaralni, azt ígérték, hogy maximálisan 10 nap és újra megkapom a fényképezőgépemet. Hétfőn lesz a 12. nap és hiába kerestem őket, csak nyugtatgattak, hogy majd hamarosan, majd hamarosan megkaphatom. Kedden viszont nagyon szükségem lenne a fényképezőgépre, hiszen olyan helyre megyünk nyaralni, ahol fotókat szeretnék készíteni.


Ha hétfőn is csak ígérgetni fognak, akkor hivatkozhatok arra, hogy 10 nap volt a maximális türelmi idő? Mit tehetnék?


2022. júl. 3. 12:04
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
Nekem volt dolgom a Canon és a Nikon szervizzel is és egyik sem a pult alatt tárolta napokig a kész vázat, ezt elmondhatom. Szóval nem értem honnan veszi a kérdező, hogy bizonyára a pult alatt van elkészülve, csak elfelejtették még értesíteni róla. Szerintem ez egyik hivatalos szervizben sem így működik. Ha Bp.-i a szerviz és ő is az, akkor nyilván nem kell postázásra várni, de az, hogy hétfőn bemegy és közli, hogy holnapra kell, hát ilyen a világon nincsen. Akkor sem ha 10 napja áll a várólistán. Maximum visszaadják neki, hogy akkor vigye el, de annak meg mi értelme van, hiszen akkor hibásan kapja vissza. Ezért is nem értettem mit akart ezzel mondani.
2022. júl. 3. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:
Egyébként a legtöbb szerviznek van ún. pro szerviz részlege is, ahol garanciát kap arra, hogy adott ideig elkészülnek a javítással, persze felárért cserébe. Ha ennyire fontos valami, akkor legközelebb vedd igénybe a szolgáltatást. Vagy ne néhány héttel a nagyon fontos esemény előtt küld be a szervizbe. Ez a véleményem.
2022. júl. 3. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 Szirty ***** válasza:

"Itt a szervíz hozzáállása a baj, ne ígérgessen. Mondja el a tényeket, pl nem tudja mikor jön meg az alkatrész lehet 2 hét is,de mondjon érdemi infót a vevőnek."


Ha a az ügyfél kérdezi (márpedig kérdezi) hogy várhatóan mikor lesz kész, akkor a szerviz megmondja hogy várhatóan mikor lesz kész.

Ha javítás közben merül fel rendelős alkatrész igény akkor azt nyilvánvaló okokból nem tudja a várható időbe belekalkulálni.

2022. júl. 3. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:

#13

De a telefont fel tudja emelni és közölni, hogy bocs nincs raktáron 3 hét múlva lesz valószínű. Ekkor a vevő szépen eldönti, hogy vár vagy máshova viszi javítattni.

2022. júl. 3. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:
Én nem fizetném ki, hogyha nem érkezik meg időben, és emiatt nyaraláson nem tudok fotózni.
2022. júl. 4. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 Szirty ***** válasza:

"De a telefont fel tudja emelni és közölni, hogy bocs nincs raktáron 3 hét múlva lesz valószínű."


Ebben teljesen igazad van.

2022. júl. 4. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!