Ha a szervizidő több, mint amennyit ígértek, akkor mehetek panaszt tenni?
Kedden megyünk nyaralni, azt ígérték, hogy maximálisan 10 nap és újra megkapom a fényképezőgépemet. Hétfőn lesz a 12. nap és hiába kerestem őket, csak nyugtatgattak, hogy majd hamarosan, majd hamarosan megkaphatom. Kedden viszont nagyon szükségem lenne a fényképezőgépre, hiszen olyan helyre megyünk nyaralni, ahol fotókat szeretnék készíteni.
Ha hétfőn is csak ígérgetni fognak, akkor hivatkozhatok arra, hogy 10 nap volt a maximális türelmi idő? Mit tehetnék?
"Itt a szervíz hozzáállása a baj, ne ígérgessen. Mondja el a tényeket, pl nem tudja mikor jön meg az alkatrész lehet 2 hét is,de mondjon érdemi infót a vevőnek."
Ha a az ügyfél kérdezi (márpedig kérdezi) hogy várhatóan mikor lesz kész, akkor a szerviz megmondja hogy várhatóan mikor lesz kész.
Ha javítás közben merül fel rendelős alkatrész igény akkor azt nyilvánvaló okokból nem tudja a várható időbe belekalkulálni.
#13
De a telefont fel tudja emelni és közölni, hogy bocs nincs raktáron 3 hét múlva lesz valószínű. Ekkor a vevő szépen eldönti, hogy vár vagy máshova viszi javítattni.
"De a telefont fel tudja emelni és közölni, hogy bocs nincs raktáron 3 hét múlva lesz valószínű."
Ebben teljesen igazad van.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!