Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Ha a szervizidő több, mint...

Ha a szervizidő több, mint amennyit ígértek, akkor mehetek panaszt tenni?

Figyelt kérdés

Kedden megyünk nyaralni, azt ígérték, hogy maximálisan 10 nap és újra megkapom a fényképezőgépemet. Hétfőn lesz a 12. nap és hiába kerestem őket, csak nyugtatgattak, hogy majd hamarosan, majd hamarosan megkaphatom. Kedden viszont nagyon szükségem lenne a fényképezőgépre, hiszen olyan helyre megyünk nyaralni, ahol fotókat szeretnék készíteni.


Ha hétfőn is csak ígérgetni fognak, akkor hivatkozhatok arra, hogy 10 nap volt a maximális türelmi idő? Mit tehetnék?


2022. júl. 3. 12:04
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
Semmit. Keddig már nem kapod meg, mert ha hétfőn feladják, akkor kedden érkezne meg leghamarabb. De ha hibásan adják vissza, akkor mi értelme van?
2022. júl. 3. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
Ha hétfőn feladják, akkor hétfőn is megérkezhet már. Szerintem már ott van az üzletben, csak még nemvolt idejük előásni.
2022. júl. 3. 12:20
 3/16 anonim ***** válasza:

"Ha hétfőn feladják, akkor hétfőn is megérkezhet már. "


Melyik bolygón? Mert a Földön biztos nem...

2022. júl. 3. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 A kérdező kommentje:

???

Budapesten van a szerviz, azt hiszem abban az üzletben.

2022. júl. 3. 12:41
 5/16 anonim ***** válasza:

4

A nikon külföldre küldi ki, a canon helyben javít, a sony is helyben azt hiszem a panával....a többi meg...passz.

2022. júl. 3. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 Szirty ***** válasza:

Szerintem a várható szerviz idő egy becsült idő.

Ha javítás közben kiderül hogy olyan alkatrészre van szükség amit meg kell rendelni és hosszú a szállítási ideje, arról a szerviz nem tehet.

És mivel ezt előre megjósolni nem lehet, nem feltétlen állna biztos lábakon a panaszod.

Ugyanakkor ha együttműködőek, valamilyen kompromisszumos megoldás nem lehetetlen (pl. kölcsön gép a javítás végéig).

2022. júl. 3. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
78%
Itt a szervíz hozzáállása a baj, ne ígérgessen. Mondja el a tényeket, pl nem tudja mikor jön meg az alkatrész lehet 2 hét is,de mondjon érdemi infót a vevőnek.
2022. júl. 3. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
Kedves kérdező, ha hétfőn érdeklődnél telefonon, és előadnád ezt a nyaralós sztorit, biztosan megmondanák hogy készen van-e vagy sem. Amúgy ha azt mondták hogy 10 nap, azt nem feltétlenül a kézhezvételre értették, hanem mondjuk az alkatrész beszerzésre, és nem konkrétan, hanem általában. Annyira káosz van a világban, hogy vannak rendeléseink, amire előreláthatólag csak a beszállító hónapokat tudott ígérni, de ő is a gyártóktól függ.
2022. júl. 3. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 A kérdező kommentje:
Azt mondták, hogy legkésőbb 10 napon belül megkapom. Egyetértek a hetes válaszolóval, ígérgetés helyett inkább mondják azt, hogy bizonytalan, mikor vehető át.
2022. júl. 3. 15:09
 10/16 anonim ***** válasza:
Attól függ, hogy mi van a szabályzatban. 10 napot mondtak, de az nem azt jelenti, hogy kötelességük 10 nap alatt neked javítva visszajuttatni. Kérdezd meg melyik szervíz és ha tudsz, akkor menj be érte személyesen, én már csináltam ilyet, nekem arra plusz 1 hetet kellett volna várni, hogy a boltba visszakerüljön, inkább elmentem érte.
2022. júl. 3. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!