Gépjármű beindítása 230V (AC) -rol, lehetséges?
Iszonyú töltést kellene eltárolnod... Biztos van, ami
képes 1000A /traktoraksifeszültség 220V-ról átalakítani,
de az is biztos, hogy olcsóbban vetted a traktort, mint
amennyiért ezt megkapod :)
Alternatív megoldás lehet nagy kapacitású kondik töltése
220-ról + aksi.
A linkben szereplőkkel az a baj hogy megvannak szépítve a paramétereik és így vannak forgalomban sajnos.
Azt a bikázó áramot ami rájuk van írva, vagy nem is tudják egyáltalán, vagy csak nagyon rövid ideig, amíg egy dízelüzemű traktor nem indul be.
Ez már a szétszedéskor sajnos rögtön kiderül, a trafón a szekunder huzal keresztmetszetéből.
De tényleg vannak olyan töltők amelyek képesek bikázni, de azok egy inverteres nagyáramú tápot tartalmaznak és ettől jóval drágábbak.
100A, mint rásegítés? Az igencsak karcsú!
Nem tudom, milyen traktorról beszélünk, de egy indítás
akár 1-2000A-t áramerősséget is igényel. Ha az aksi
benne 24V-os, akkor durván 100-200A hálózati teljesít-
mény kell egy fázis esetén, de három fázis esetén sem
elég az 50A. Ez persze alacsony buffernél. Nagy buffer
esetén feltölti, mint a vakut a fényképezőgép, aztán
indításnál kisüti. Ott elég a 32A-es 1 fázis is, igaz,
előtte pár perccel már be kell kapcsolni a cuccot.
Na ez a drága.
Nem lehetne megtudni, hogy miért is történik ez? Esetleg
több, nagy teljesítményű aksikat párhuzamosan bekötni,
így nem nyírná ki az aksikat (ugye azért hal meg, mert
túl nagy áramot vesz fel, de több aksinál ez eloszlik,
akár egyenlően is)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!