Eladtam egy erősítőt, de nem kell a vevőnek. Mit tegyek?
Kicsit hosszú lesz, de olvassátok végig!
Vaterán adtam el egy JBL CS60.4 autós erősítőt. Közben letiltottak a weboldalról mert ezelőtt vagy 10 ével nem fizettem ott ki a számlát. Erről kapott értesítést a vevő is, maj írt egy e-mailt:
"Üdv!
Kaptam értesítést a vaterától, hogy letiltottak és semmiképpen ne utaljak előre stb, ha mégis tegyek feljelentést.
Na most annyi lenne a kérésem, ha nem azt kapom amit vettem, vagy nem olyan állapotban akkor ne is add fel.
Édesapám rendőr én pedig most végeztem rendőrként, tehát kerüljük el az esetleges kellemetlenséget!
Minden esetre várom a csomagot!"
Erre válaszként küldtem neki, hogy ha nem felel meg neki az erősítő, nyugodtan küldje vissza. Majd amikor megkapta, jött a másik e-mail:
"Köszönöm a semmit!
Direkt kértem, hogy ha nem jó ne küld ide!
Nyilván nekem ez nem kell, 2 csatorna nem működik rajta!
...
Ide kérném visszautalni a 11000Ft-ot!
Ha itt van küldöm vissza, a címed megvan!
Ha nem érkezik meg a pénzt, teszem a megfelelő lépéseket!
Fénykép mindenről készült és minden beszélgetés mentve..."
Ehhez csatolt egy képet is, amin az erősítő látható szétszedve.
Nekem nem volt tudomásom az erősítőnek ennek a hibájáról.
És itt a kérdés:
Azzal, hogy én írásban közöltem vele, hogy visszavásárlom az erősítőt, garanciát vállaltam rá? Mivel ő megbontotta a terméket, ezzel érvénytelenítette? Megéri vele foglalkoznom, vagy hagyjam?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!