Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Teljes körű az eMAG garancia?

Teljes körű az eMAG garancia?

Figyelt kérdés
Az eMAG két év garanciát vállal az általam vásárolni kívánt telefonra, de azt sehol sem találom, hogy pl. ez bolti garancia, gyári garancia vagy egyáltalán mennyire komoly? Kapok-e cserekészüléket, ha meghibásodik, amit veszek stb. Ha esetleg valaki tud erről valamit vagy vannak tapasztalatai és megosztja velem, akkor azt nagyon szépen köszönöm!

2014. aug. 19. 20:46
 1/3 anonim ***** válasza:

"Gyártói vagy bolti garanciát biztosítanak?


Termékeink jelenleg bolti garanciával rendelkeznek; továbbá háztól-házig garanciát is biztosítunk."

2015. jan. 22. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim válasza:
100%
Én is vettem egy készüléket, 2 év garanciát kaptam rá, majd kb. 6 hónap használatot követően megjelent a kijelzőn egy kis fekete folt. Nagyon rugalmasak voltak, szépen jöttek is a készülékért amikor jeleztem a problémát, futár vitte el, majd 3 hét várakozás után (második rákérdezésre) közölték velem, hogy a telefonomon tényleg nincs külsérelmi nyom, de szerintük 100%, hogy én okoztam a hibát és ez vitathatatlan. Ez sehogy sem korrekt, kitörölhetem a 2 év garanciával, mindenki vonja le a következtetést, hogy neki megéri e kapugaranciás terméket normál áron venni, én ilyen hibába többet nem esek.
2015. máj. 26. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 Kiss Éva898 válasza:
2 garanciám le se tojják ! Nem ajánlom !!!!Több oldalon is panaszkodtak hasonlóan !!!
2018. szept. 5. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!