Valószínű, hogy gyári hibás terméket kaptam az emag-tól. Küldött már valaki vissza nekik javításra terméket? Mik a tapasztalatok? Mennyi idő mire visszakerül hozzám?
Figyelt kérdés
2014. aug. 15. 09:41
1/3 anonim válasza:
Én is vettem egy készüléket, 2 év garanciát kaptam rá, majd kb. 6 hónap használatot követően megjelent a kijelzőn egy kis fekete folt. Nagyon rugalmasak voltak, szépen jöttek is a készülékért amikor jeleztem a problémát, futár vitte el, majd 3 hét várakozás után (második rákérdezésre) közölték velem, hogy a telefonomon tényleg nincs külsérelmi nyom, de szerintük 100%, hogy én okoztam a hibát és ez vitathatatlan. Ez sehogy sem korrekt, kitörölhetem a 2 év garanciával, mindenki vonja le a következtetést, hogy neki megéri e kapugaranciás terméket normál áron venni, én ilyen hibába többet nem esek. Szerintem kb. erre számíthat, bár a hiba természetét nem ismerem az Ön esetében.
2/3 anonim válasza:
En kb. 3honapja vettem toluk telefont (2ev garival.)
Lassan 2hete szoltam, hogy meghibasodott, es azota sem jottek erte.
Mindenki vonja le a kovetkeztetest. :)
( ha msg nincs masik telefonom, b*szhatom, ha csak nem viszem el egy szervizbe, ahol 1-2 napon belul megcsinaljak ( a telo ertekenek a duplajaert....... )
3/3 anonim válasza:
Hát az emag garanciája nem ér semmit szerintem.Egy bosch márkájú botmixert küldtem vissza azt javasolták vegyek egy másikat. Igaz egy újracsomagolt termék volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!