Az e-MAG-on a fülesem vissza tudom küldeni gariba?
Az a gond,hogy a garipapír vagy elveszett vagy nem adtak hozzá,mert igazság szerint halvány gőzöm sincs,hogy adtak-e amit tudok,hogy egy dpd nevű courier hozta a csomagot mégpedig asszem csak úgy,ahogy a termék van "szűzön" mivel nem volt ráragasztva kis zacsi amiben szokott lenni a termékgarancia.
A zacsit ha le vettem volna látszodna a nyoma szóval nem nem volt rajta ilyen az tuti ezekre emlékszek.
És ugye magát a terméket nem bontják fel,hogy beletegyék a papírokat mivel 1 kis szallag köti össze a gyártó jelöléséval.
Pontosabban egy Genius HS-G550-ről van szó aminek sajnos a mikije elromlott most meg a hangszóró is elkezdett rosszalkodni,mert ha a kábelt elmozdítom és nem egyenesen áll akkor majdnem elmegy a hang nagyon nagyon halkan lehet hallani,persze full hangerőn.
Szóval csak a courier által adott cetlim van meg és ami érdekesség,hogy volt más rendelésem amivel kaptam rendes A4-es dante international sa garit és ugyanilyen cetlit kaptam kinézetileg de volt egy kis eltérés.
A cetli közepe táján azt írja,hogy delisprint annál,ahol meg van a gari a fülesem cetlijénél meg emag.ro
Egy másik eltérés pl közép tájon szintén nincs dátum a garison a fülesemnél meg van + ami a fontosabb, hogy amelyiknél kaptam garit ott nem írja a termék nevét de a fülesemnél pontossan írja a nevét vagyis a Genius HS-G550-t.
Nem tudom mi tevő legyek amúgy így néz ki a gari amit minden termékhez szoktam kapni amit rendelek:
Itt meg egy színes papír a rendelés költégéről stb.. ilyent se kaptam amit szoktam mindenhez:
Én úgy érzem,hogy nem is adtak hozza, de ha nem akkor vissza lehet küldeni,hogy megjavítsák?
Mivel az oldalon azt írja,hogy garanciában van a termékem és igen azt írta mikor rendeltem az oldalon,hogy van garancia vele.
Nagyon szükségem lenne egy kis segítségre ha van időtök akkor kérlek help! :)
Előre is köszi!
Az eMAG-tól rendeltem,és most akkor kérdezzek tőlük?
Az a helyzet,hogy nem nagyon tudok kérdezősködni meg minden mivel románul kell azt meg nem beszélem :D
Éppen ezért szeretnék innen megtudni vmit.
Oppsz nem láttam h érkezett válasz de köszi a választ nagyon szépen :D
Nem magyar emag-ról rendeltem románról, de nem gond 1 e-mailt sikerül összehozni de pl ha felhívnak ott már inkább odaadom valakinek aki tud is románul xD
Számla persze, hogy van róla remélem azzal sikerül garanciába vinni, mert hanem én magam kell megpróbáljam megjavítani ha gondolom valami szálak elszakadtak.
Nincs mit veszteni, mert eddig csak a mikrofon romlott el teljesen, mostmár a hangszóró is közeledik a halálához annyira baxakodik a kábel.
Amúgy szerinted magyarul,hogy veszem fel a kapcsolatot velük?
Mert ha ez lehetséges az kva jó :D
Mondjuk volt már eset,hogy pl a tesóm egy oldalra regisztrált és meg kellett adni a telót is, fel is hívta felhívta egy román nem tudott semmit aztán küldött 1 magyart aki felhívta,hogy elmondja amit kell :D
De szerinted megírjam románul, hogy küldjön egy magyart ha felakar hívni vagy simán írjam egyből magyarul az e-mailt azt reagálnak rá? :D
Érdekes, rendeltem most megint az oldalról(nem fülest) és érdekes módon e-mail-ben kaptam 1 ilyen üzit:
Factura si garantia aferente comenzii (cu exceptia comenzilor eMAG Marketplace) vor fi emise exclusiv in format electronic si vor fi livrate pe adresa de email din comanda. Totodata, acestea vor putea fi accesate in contul eMAG al utilizatorului.
Google fordítóból kivéve nagyából valami olyasmit ír, hogy a garancia és egyebek mostantól csak elektronikus formában lesznek nyilvántartva.
Ez azt is jelentheti, hogy a fülesemnél már érvénybe volt ez, csak az a gond, hogy nem tudom megnézni mivel azt a rendelést töröltem e-mailből, de az oldalon meg van a garanciába levő termékek között minden köztük a fejhallgató is, szóval ha valóban mostantól elektrónikus formában vannak a termékek(lehet már akkor el volt kezdődve ez amikor rendeltem a fejhallgatót, csak nem lettem figyelmes erre az üzire, mert amúgy zölddel van kitűntetve az e-mail aljában).
Mit gondoltok szerintetek valóban így van ez?
Ugye attól, hogy a magyar emag is emag nem ugyanaz minden törvény szóval lehet, hogy a magyar emag-nál nincs ilyen ott még mindig vannak papírok, kíváncsian várom a rendelésem megérkezését és kiderül, hogy kapok-e papírokat, szerintem ha nem kapok akkor valószínű, hogy tényleg ez van érvényben amit írt, és így mit gondoltok a fejhallgatót már könnyű lesz garanciába vinni?(Mivel akkor szándékosan nem adtak papírokat)
Ezaaaz, elküldtem volt ezt a formát kedden:
www.emag.ro/info/form/pickup
Elküldtem és szerdára már jött is a courier elvitte a fülest, és rá 1 hétre szerda után pénteken vagyis tegnaP :)))) megjött és vadi újat adtak :DDD
A sok szigetelőszalagot leszedtem és időm sem volt lepucolni a ragacsosságot és úgy küldtem el.
Megérte megpróbálni, mert most vagy megcsinálom a régit, ha mákom van vagy veszek újat, viszont akkor valszeg nem ezt vettem volna hanem másik fajtát :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!