Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Garancia vagy fizetős javíttatás?

Garancia vagy fizetős javíttatás?

Figyelt kérdés
múltév októberében kaptam egy tabletet..egy hónapja leesett az ágyamról a szőnyegre (20cm)és karcszerű törés lett rajta. Szerintetek megcsinálják garanciára vagy fizetnem kell érte? És ha fizetni kell, akkor sokat? Vagy inkább vegyek újat?
2014. júl. 29. 17:46
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Egy éve vettem az autómat és összetörtem. Szerintetek adnak újat?
2014. júl. 29. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
A garancia a gyártás során keletkezett hibákra vonatkozik. Gondolom nem az ágyadban gyártották. Egyáltalán hogy jut eszébe ilyen embereknek?
2014. júl. 29. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
0%
Ha ilyen tescos 25000 ezer forintos akkor vegyél újat,általában ,,kicsit‘‘ kevesebbe kerül (-1000-2000 ezer)mint egy új de van olyan amikor többe,mint a tablet ára....
2014. júl. 29. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
3. kommentelő, köszönöm :)
2014. júl. 29. 17:58
 5/5 anonim ***** válasza:
100%
A gyártó hibájából tört el, mikor a földhöz vágtad? Ha igen, akkor garanciális probléma :))
2014. júl. 29. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!