![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Megfelel egyfázisra is ,ha már ez van a fiókban.Egy érintkező szabadon marad legfeljebb.De a gyakorlatban a 3 sarú megszakítót egyfázisra úgy kell bekötni,hogy2 érintkezője sorba van kötve.Tehát az R fázis kimenetét vissza kell kötni az S fázis bemenő kapcsára.
A T fázis bemeneti helyére a N vezeték kerül.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Már több kérdést feltettél ugyanebben a fűrészgép témában.Legutóbb kaptál olyan választ is ,talán célszerű lenne egy kóbor villanyszerelőt a kocsmából kihívni.
Még egy utolsó ötletem van.Látsz a motorindító bal alsó harmadában egy "teszt" feliratú működtető nyelvet.Bekapcsolt állapotban csavarhúzó élével próbáld meg eltolni ! A kikapcsolásnak meg kell történni. Hátha tényleg hibás a cuccod.Normál körülmények között sem árt a tesztgombot néha kipróbálni ilyen készülékeken.
Járt nálam villanyszerelő. Ő se tudott mit mondani.
Egyébként a motorvédő bekötését is mindenhol másképp írják.
Mértem áramfelvételt ilyen mezei költségmérő kütyüvel.
Amikor fűrészelek se megy fel az érték 6A 6,5A közt mozog. Próbáltam fával megfolytani a motort akkor ment fel 14Aig mikor csak búggott a motor, de ugye ez csak pár másodperc amennyiben ennyit is észre kéne venni a kapcsolónak akkor tényleg gond van. Viszont ezt az értéket a mérő se jegyezte meg. A max érték 6,5A.
Amúgy igen a vill. szerelő is a teszt gombot próbálta, működik a kapcsoló.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem hogy vennél egy 10A-es B-s kismegszakítót.
Ha az indítási áramfelvételed engedi, szerintem inkább azzal próbálkozz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Már az áramfelvétel témára is adtam neked választ.
A te motorvédőd minimum értéke 9 A akkor 6-6,5 A áramfelvételnél nem kell várni ,hogy leoldjon A teljes tengely rögzítésnél le fog oldani ,de nem néhány másodperc alatt ,de akkor már az indinán jelet is leadja.
venni kell egy mérettel kisebb motorvédőt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igen az ilyen motorindító más gyártóknál is 12-16 eFt-ba kerül.
Sértetlen állapotban,számlájával minden normális kereskedő kicseréli.Kis forgalmú,sarki bolt nem biztos,mert nem tudja eladni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!