Meddig vagyok köteles szervizbe küldeni a hibás készüléket?
Már másodjára küldtem vissza, ugyanazzal a problémával, az első alkalommal még csak nem is a problémámat javították ki, hanem csak rendszerfrissítést csináltak (pedig felforrósodik a készülék). Megkérdeztem, hogy mi a helyzet, ha ugyanez lesz a problémám következő alkalommal is, mire az eladó közölte, hogy addig lesz szervizbe küldve, amíg a gyártó akarja, mert nem köteles kicserélni a készüléket. A javítást követően 2 (!!!) nap múlva ismét mehettem vissza és megint szerviz....
Nincs valami jogszabály, ami lehetővé teszi, hogy nálam is legyen végre a készülék, ne csak a szervizbe???
Előre is köszönöm a válaszokat! :)
Akár 1000x is visszaviheted javításra ugyanis erre nincs jogszabályi előírás-csak arra hogy a garancia időn belül kötelesek garancia keretei között javítani a készüléket,ők megjavítva átadják ha ezután ismét elromlik ismét beviszed és így tovább, elviekben ez nagyon nagyon sokáig is így mehet mert a javítás idejével mindig meghosszabbodik a garancia ideje.
Cserét kérhetsz a forgalmazótól de csak akkor kötelesek kicserélni ha a szervíz szerint a javítás aránytalan többletköltséget okozna nekik.
Íratlan szabály viszont az hogy vagy a szervízzel egyezkedsz hogy állítson ki egy csereigazolást vagy a forgalmazóval egyezkedsz hogy neked inkább a termék cseréje lenne a jobb-általában ezek mindig sikeresek szoktak lenni ha határozottan lépsz fel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!