Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Banki átutalás során lefagyott...

Banki átutalás során lefagyott a böngésző, mit tegyek?

Figyelt kérdés
Interneten szerettem volna nemzetközi jegyet venni a Volánnál, elkérte a kártyaszámot stb. majd mikor a fizetésre mentem a böngésző lefagyott-vagyis töltöget bőszen de nem hoz be semmit. Zárjam be és újra rendeljem meg a jegyet? A pénzt ugyanúgy leveszi ilyenkor, annak ellenére, hogy jegyet nem kaptam?
2013. aug. 14. 21:49
 1/1 anonim ***** válasza:

Szia!

Webbankok kezelőfelületében valahol "aláírómappa"vagy küldött, de nem könyvelt nyilvántartás menüben, utána tudsz nézni,illetve a számla információk vagy számlatörténetben ha szerepel,akkor már levonta az összeget.

2013. aug. 15. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!