Mi a legjobb megoldás ilyen esetekben? (T-home számlázási problémák)
Szüleim T-nél fizettek elő internetre úgy másfél éve és azóta már többször kellett panaszkodnom a nevükben.
Legutóbb például 90 forint miatt kapcsolták ki 2 hétre náluk a netet.
Valami okán felhalmozódott az a fránya 90 forint és nem küldtek róla értesítőt, nem is csapták hozzá az aktuális számlákhoz. Aztán faxolgatás, utalás, telefonhívás után meglett, de addig mi a 90 forint többszörösét elköltöttük.
Fél év múlva letelik a hűségük, keresek nekik jobbat.
Egyébként az Index Homár blogjában, meg Juszt TV ügyvédjében is sokat szerepel a T-home, szóval ezek nem egyedi esetek.
Azért kissé gáz, hogy felháborodsz azon, hogy tartozol és ők be akarják szedni.
8 éve T-s vagyok. Egyszer volt téves számlázásom. Lerendezték és még el is engedtek egy befizetésemet, amit nem számláztak ki az adott időben, hanem később.
Kétlem, hogy Te sosem hibáztál már a munkádban.
A számlák azért vannak, hogy a tulajdonosa nézze meg, mi van rajta, és nem csak bevágni a fiókba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!