Hogyan lehet egy vezetékes telefonnál beállítani, hogy kiírja a saját számát, ha hív valakit, és ne azt írja: magántelefonszám?
Jah, hat a Telekomnal ezert kulon fizetni kell 🙂
Vicc az a ceg.
"3.4.1.4. Hívószámkijelzés (Hívószám azonosítás)
...
Díjazás: Díjmentes"
"4.2. A hívószámkijelzés letiltása
...
A szolgáltató ingyenesen biztosítja"
"Telefon kényelmi szolgáltatások
Hívószámkijelzés, illetve a kijelzés tiltása
...
Hívószámkijelzés
Szolgáltatás díjazása: Díjmentes
...
Hívószámkijelzés hívásonkénti engedélyezése
Szolgáltatás igénybevétele:
130 vagy *#31** kódok használatával a hívószám tárcsázása előtt és #
Szolgáltatás díjazása: Díjmentes"
Lehet, hogy változtattak rajta, az is lehet, hogy bizonyos régebbi csomagok esetén arra fognak hivatkozni, hogy nem vonatkozik rá az ingyenesen aktiválható kijelzés, mármint fogadó oldalon.
Ha nem is sokat, de valami havi összeget kértek érte korábban.
Van egy internetes belépési lehetőség a fiókodba, ahol lehet kezelni több dolgot, láthatod a számlákat, lehet kezdeményezni csomagmódosítást stb. Ha elvégzed a megfelelő regisztrációt.
A személyes ügyfélszolgálat nulla, ők az értékesítésre hajtanak, mobilos témákra főleg.
Bármi másra csak azt hajtogatják, hogy hívd a központi számot.
"Ha nem is sokat, de valami havi összeget kértek érte korábban."
Vezetékesnél szerintem nem, de a 90-es évek végén, mikor még a Telekom mobilszolgáltató elődje Westel 900 néven futott, akkor én is 190 forintot fizettem csak azért, hogy másnál kiírja a számomat. Ez akkor csak itt volt, semelyik másik mobilszolgáltatónál nem kértek érte plusz díjat, sőt még az akkor induló Dominó csomagjukban se kértek érte pénzt
"Valaki azt mondta, a készüléken lehet beállítani, ezt nem találtam, valaki meg azt, hogy a szolgáltatónál kell."
Mindkettő kell. Mindkettőnek aktívnak kell lennie.
Ha a szolgáltató nem engedélyezi, akkor te hiába kapcsolod be.
És ha a szolgááltató bekapcsolja, de te a készüléken nem, akkor se megy.
"A telefonos ügyfélszolgálaton meg csak a robot van."
Akkor nem előfizetéses vagy.
A telefonra telepítheted a Telekom alkalmazást, abban be tudod állítani, nem kell hozzá ügyfélszolgálat.
Az alkalmazásban a 'SIM beállításai' menüpontban 'Saját hívószám küldésének tiltása'-ként szerepel.
De online is megoldható:
Vezetékes esetében a szolgáltatót kell ütni.
Ha legközelebb bemész, kérd, hogy írásban rögzíték a panaszod, ha ott helyben nem tudják megoldani. A szó elszáll ...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!