Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Hogyan lehet egy vezetékes...

Hogyan lehet egy vezetékes telefonnál beállítani, hogy kiírja a saját számát, ha hív valakit, és ne azt írja: magántelefonszám?

Figyelt kérdés
Valaki azt mondta, a készüléken lehet beállítani, ezt nem találtam, valaki meg azt, hogy a szolgáltatónál kell. Tcomról van szó, személyesen voltam az üzletben, semmi normális választ nem kaptam. A telefonos ügyfélszolgálaton meg csak a robot van.
nov. 15. 13:18
 1/10 anonim ***** válasza:
27%

Jah, hat a Telekomnal ezert kulon fizetni kell 🙂

Vicc az a ceg.

nov. 15. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%

"3.4.1.4. Hívószámkijelzés (Hívószám azonosítás)

...

Díjazás: Díjmentes"

[link]


"4.2. A hívószámkijelzés letiltása

...

A szolgáltató ingyenesen biztosítja"

[link]


"Telefon kényelmi szolgáltatások

Hívószámkijelzés, illetve a kijelzés tiltása

...

Hívószámkijelzés

Szolgáltatás díjazása: Díjmentes

...

Hívószámkijelzés hívásonkénti engedélyezése


Szolgáltatás igénybevétele:

130 vagy *#31** kódok használatával a hívószám tárcsázása előtt és #


Szolgáltatás díjazása: Díjmentes"

[link]

nov. 15. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Szolgáltatónak kell szólni, hogy kapcsolja vissza, ugyanis alapból kellene lennie. Szüleim telefonszáma is ilyen titkosított, és ők kapcsoltatták ki a hívószámkijelzést a vezetékes telefonjukon.
nov. 15. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 Szervizmérnök úr ***** válasza:

Lehet, hogy változtattak rajta, az is lehet, hogy bizonyos régebbi csomagok esetén arra fognak hivatkozni, hogy nem vonatkozik rá az ingyenesen aktiválható kijelzés, mármint fogadó oldalon.

Ha nem is sokat, de valami havi összeget kértek érte korábban.

Van egy internetes belépési lehetőség a fiókodba, ahol lehet kezelni több dolgot, láthatod a számlákat, lehet kezdeményezni csomagmódosítást stb. Ha elvégzed a megfelelő regisztrációt.

A személyes ügyfélszolgálat nulla, ők az értékesítésre hajtanak, mobilos témákra főleg.

Bármi másra csak azt hajtogatják, hogy hívd a központi számot.

nov. 15. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

"Ha nem is sokat, de valami havi összeget kértek érte korábban."


Vezetékesnél szerintem nem, de a 90-es évek végén, mikor még a Telekom mobilszolgáltató elődje Westel 900 néven futott, akkor én is 190 forintot fizettem csak azért, hogy másnál kiírja a számomat. Ez akkor csak itt volt, semelyik másik mobilszolgáltatónál nem kértek érte plusz díjat, sőt még az akkor induló Dominó csomagjukban se kértek érte pénzt

nov. 15. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 Ypszilon1980 ***** válasza:
Nem értem, ha bemész, akkor miért nem tudtad megoldani, teljesen alap dolog, 1 perc alatt megvan, csak úgy lehet, vagy telefonon ügyfélszolgálattal. Nekem nem kell fizetni érte, de új díjcsomag kötésnél mindig ellenőriztetem, ugyanis volt már mikor alapban letiltott volt és külön kellett engedélyezni. Van olyan telefon ahol lehet ezt állítani, de hiába állítod arra, hogy kijelezze, ha a szolgáltatónál nincs engedélyezve.
nov. 15. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

"Valaki azt mondta, a készüléken lehet beállítani, ezt nem találtam, valaki meg azt, hogy a szolgáltatónál kell."

Mindkettő kell. Mindkettőnek aktívnak kell lennie.

Ha a szolgáltató nem engedélyezi, akkor te hiába kapcsolod be.

És ha a szolgááltató bekapcsolja, de te a készüléken nem, akkor se megy.

"A telefonos ügyfélszolgálaton meg csak a robot van."

Akkor nem előfizetéses vagy.

A telefonra telepítheted a Telekom alkalmazást, abban be tudod állítani, nem kell hozzá ügyfélszolgálat.

Az alkalmazásban a 'SIM beállításai' menüpontban 'Saját hívószám küldésének tiltása'-ként szerepel.

[link]

De online is megoldható:

[link]

nov. 15. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 Szervizmérnök úr ***** válasza:
Vezetékes telefonról volt szó, én is arra válaszoltam.
nov. 15. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Vezetékes esetében a szolgáltatót kell ütni.

Ha legközelebb bemész, kérd, hogy írásban rögzíték a panaszod, ha ott helyben nem tudják megoldani. A szó elszáll ...

nov. 16. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Fura, Diginél simán megy a kezdetek óta, nem kellett kérni semmit. Az én számom kijelzését tudom kóddal ki-be kapcsolni, másokénak a megjelenítéséhez nem kell semmi, az egyszerűen jön (már ha a túloldal engedelyezte az ő számának küldését).
nov. 16. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!