Miért ilyen erőszakosak az eladók a boltok többségében ?
Ahol ilyen az eladó, azt nagy ívben elkerülöm.
Egy eladó, ha kérdezek válaszoljon, amúgy meg hagyjon békén.
"Egy eladó, ha kérdezek válaszoljon, amúgy meg hagyjon békén"
Bizonyára úgy érzik, hogy amennyiben nem közölnek veled a termékkel kapcsolatos bizonyos információkat akkor ennek hiányában fel sem merülnek a kérdések benned amiket feltehetnél nekik. :)
Én úgy tudom - de lehet, hogy rosszul tudom -, hogy akik ilyenkor odamennek hozzád és biztosítást akarnak kötni, azok nem eladók, hanem nekik ez a munkájuk, hogy biztosítsát köttessenek a vásárlókkal. Nyilván jutalékot kapnak érte, mert ez így szokott menni a biztosításoknál és ezért nyilván a legdrágább és legtöbb biztosítást próbálják az emberrel megköttetni. Szóval kérdésedre röviden a válasz: ez a munkájuk, ezért kapják a fizetésüket.
Csak mellékes, hogy nekem eddig a legemlékezetesebb, amire biztosítást próbáltak köttetni velem, az az elektromos tűzhely sütőajtója volt mondván, hogy az nagyon gyakran és nagyon könnyen betörik. :) Hát mondom köszönöm, de ha olyan balf.sz leszek, hogy betöröm, akkor megérdemlem, hogy kifizessem a javítását. :)
A cég megjelenésekor is már bőven felnőtt voltam. Egyik üzletben sem tapasztaltam hasonlót. Általában keresni kell egy eladót, ha kérdésem van, és általában nem ő az illetékes.
Konfliktusom egyszer volt az üzletben, de a biztonságiakkal, sok éve. Akkor még voltak csomagmegőrzők. Az aktatáskám nem fért bele, hát bementem vele. Nem engedtek. Mondtam, mi a helyzet. Nem érdekli. Mondom, akkor az a hölgy ott két szatyorral, egy retiküllel, meg a másik férfi hátizsákkal? Ő dönti el…
Kihívattam a főnököt. Hát… szóval… izé… én most beviszem, de kifelé mutassa a táskáját.
– Sajnálom, de kb. hat millió forint értékben vásároltam volna egy csomó dolgot. Megyek a szomszédba (nem blöff volt).
Egyszer egy segítő szándékú eladó hülyeséget beszélt. ADSL szplittert kerestem. Erre ő: Az ADSL már elavult, nem kapható hozzá semmi. Hm, ez fura. Akkor ezer más boltban stb. Én híradástechnikai mérnök vagyok. - vágta rá. Ezt ne nagyon hangoztassa, mert kiröhögik.
"Már utálok a Mediamarktba és az Euronicsba bemenni."
Én az Euronicsba nem megyek szívesen, miután háztartási gép vásárlásakor a régit nem voltak hajlandóak átvenni.
Elvileg kötelesek díjmentesen átvenni a vásárolt termékkel jellegében azonos használt készüléket.
Ehhez képest azt találták ki, hogy díjmentesen átveszik, de csak akkor, ha az új készüléket velük szállíttatom házhoz 5000 Ft-ért.
Mondtam nekik, hogy a régi itt van a parkolóban, behozom, hova tegyem? Az újat elviszem.
A válasz: akkor is csak házhoz szállítás esetén veszik be a régit.
Ehhez képest a MMarktban szó nélkül átvették a régit de úgy, hogy elmondta hova vigyem (hátsó bejárat, látok egy halmot, tegyem oda) és még csak meg sem nézték mit hoztam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!