Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Miért ilyen erőszakosak az...

Miért ilyen erőszakosak az eladók a boltok többségében ?

Figyelt kérdés
Beledumálnak melyik márkát vedd, addig nem hagynak békén, ameddig nem kötsz minden jelentéktelen szarra biztosítást és extra garanciát. Már utálok a Mediamarktba és az Euronicsba bemenni. Inkább online rendelek.
tegnap 07:24
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Két példát mondjuk nem neveznék többségnek, de feltehetően jutalékot kapnak érte.
tegnap 07:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
100%

Ahol ilyen az eladó, azt nagy ívben elkerülöm.


Egy eladó, ha kérdezek válaszoljon, amúgy meg hagyjon békén.

tegnap 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 Szirty ***** válasza:
61%

"Egy eladó, ha kérdezek válaszoljon, amúgy meg hagyjon békén"


Bizonyára úgy érzik, hogy amennyiben nem közölnek veled a termékkel kapcsolatos bizonyos információkat akkor ennek hiányában fel sem merülnek a kérdések benned amiket feltehetnél nekik. :)

tegnap 08:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 Szirty ***** válasza:
100%
A kérdés rossz kategóriába került egyébként.
tegnap 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
70%

Én úgy tudom - de lehet, hogy rosszul tudom -, hogy akik ilyenkor odamennek hozzád és biztosítást akarnak kötni, azok nem eladók, hanem nekik ez a munkájuk, hogy biztosítsát köttessenek a vásárlókkal. Nyilván jutalékot kapnak érte, mert ez így szokott menni a biztosításoknál és ezért nyilván a legdrágább és legtöbb biztosítást próbálják az emberrel megköttetni. Szóval kérdésedre röviden a válasz: ez a munkájuk, ezért kapják a fizetésüket.


Csak mellékes, hogy nekem eddig a legemlékezetesebb, amire biztosítást próbáltak köttetni velem, az az elektromos tűzhely sütőajtója volt mondván, hogy az nagyon gyakran és nagyon könnyen betörik. :) Hát mondom köszönöm, de ha olyan balf.sz leszek, hogy betöröm, akkor megérdemlem, hogy kifizessem a javítását. :)

tegnap 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
100%
Szerencsétleneket nyomasztják minden nap hogy adjanak el mindél több minden vacakot, szolgáltatást. Jegyzik hogy ki mit adott el és ha nincs meg a napi kvóta akkor retorzió van. Ha hosszabb ideig nincs meg az előirányzott eladás akkor kirúgják. Nem csak a vevőkkel kell erőszakoskodniuk, hanem a kollégáikat is le kell körözniük, úgyhogy egymásnak is ellenségei. Ebből a szempontból pont az említett két bolt a legrosszabb.
tegnap 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
100%
Semmi ilyesmit nem tapasztalok. Még hogy nem hagynak békén...épphogy le se xarnak.
tegnap 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
Én mindig határozottan, de nem bunkón közlöm már az elején, hogy köszönöm, de nem érdekel semmilyen biztosítás vagy kiterjesztett garancia és többet nem mondják.
tegnap 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

A cég megjelenésekor is már bőven felnőtt voltam. Egyik üzletben sem tapasztaltam hasonlót. Általában keresni kell egy eladót, ha kérdésem van, és általában nem ő az illetékes.

Konfliktusom egyszer volt az üzletben, de a biztonságiakkal, sok éve. Akkor még voltak csomagmegőrzők. Az aktatáskám nem fért bele, hát bementem vele. Nem engedtek. Mondtam, mi a helyzet. Nem érdekli. Mondom, akkor az a hölgy ott két szatyorral, egy retiküllel, meg a másik férfi hátizsákkal? Ő dönti el…

Kihívattam a főnököt. Hát… szóval… izé… én most beviszem, de kifelé mutassa a táskáját.

– Sajnálom, de kb. hat millió forint értékben vásároltam volna egy csomó dolgot. Megyek a szomszédba (nem blöff volt).

Egyszer egy segítő szándékú eladó hülyeséget beszélt. ADSL szplittert kerestem. Erre ő: Az ADSL már elavult, nem kapható hozzá semmi. Hm, ez fura. Akkor ezer más boltban stb. Én híradástechnikai mérnök vagyok. - vágta rá. Ezt ne nagyon hangoztassa, mert kiröhögik.

tegnap 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 Szirty ***** válasza:
54%

"Már utálok a Mediamarktba és az Euronicsba bemenni."


Én az Euronicsba nem megyek szívesen, miután háztartási gép vásárlásakor a régit nem voltak hajlandóak átvenni.

Elvileg kötelesek díjmentesen átvenni a vásárolt termékkel jellegében azonos használt készüléket.


Ehhez képest azt találták ki, hogy díjmentesen átveszik, de csak akkor, ha az új készüléket velük szállíttatom házhoz 5000 Ft-ért.

Mondtam nekik, hogy a régi itt van a parkolóban, behozom, hova tegyem? Az újat elviszem.


A válasz: akkor is csak házhoz szállítás esetén veszik be a régit.


Ehhez képest a MMarktban szó nélkül átvették a régit de úgy, hogy elmondta hova vigyem (hátsó bejárat, látok egy halmot, tegyem oda) és még csak meg sem nézték mit hoztam.

tegnap 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!