Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Ha tartozás miatt korlátozták...

Ha tartozás miatt korlátozták a kimenő, bejövő hívásaimat, és a mobilnetet, de már kifizettem, akkor kb. mennyi idő, míg visszakapcsolják?

Figyelt kérdés
2 napja fizettem ki.

2023. szept. 21. 15:57
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
90%
48 óra általában míg visszakapcsolják, ha ennyi idő után sem jó, érdemes ügyintézővel beszélni/bemenni egy üzletükbe és ott segítséget kérni.
2023. szept. 21. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim válasza:
87%
Attól függ!Ha már régen tartozol, akkor lehet,hogy már kiadták behajtásra.Akkor annak is lesz költsége,azt is ki kell fizetni.De szerződéstől függően,akár kötbért is fizettethetnek.Kérdezd meg a szolgaltatódat.Alap esetben is 3-5 nap mire lekönyvelik a befizetéseket.
2023. szept. 21. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 A kérdező kommentje:
3 havival voltam elmaradva, tehát 37.000 ft-ot fizettem, de azt írja a Telekom alkalmazás, hogy "nincs befizetésre váró számlád", tehát átment az utalás. 19-én utaltam, de Szlovákiából utaltam a magyar számlámra, és onnan utaltam a Telekomnak. Ez esetben is kb. 48 óra, illetve 3-5 nap, vagy több?
2023. szept. 21. 16:38
 4/19 A kérdező kommentje:
Még egy info: tavaly október és december között szintén volt egy 2-3 hónapos "kihagyásom", amikor szintén nem fizettem be amikor már igen, visszakapcsolták, de akkor azonnal.
2023. szept. 21. 16:57
 5/19 anonim ***** válasza:
Akkor hívd az ügyfélszolgálatot
2023. szept. 21. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:

Azonnal. Néhány perc múlva visszakapcsolja a rendszer.

Indítsd újra a telefont!

Haújraindítás után sem kapcsolódik a hálózatra a telefon akkor hívd fel az ügyfélszolgálatot!

2023. szept. 21. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 A kérdező kommentje:

Küldtem nekik e-mailt tegnap, de még nem jött rá válasz. Az e-mailben is leírtam, hogy nincs befizetésre váró számlám, és nem kapcsolták vissza, mennyi idő?


"Hívd az ügyfélszolgálatot". Igen, hívnám, csak nem tudom min hívni őket. :D Mert a kimenő hívásaimat is kikapcsolták.

2023. szept. 21. 17:04
 8/19 A kérdező kommentje:
A telefon egyébként azt írja ki, hogy "csak segélyhívás indítható". Akkor az ügyfélszolgálatot tudnám hívni? Telefonokhoz nem értek nagyon, ahogy az látszik is.
2023. szept. 21. 17:05
 9/19 anonim ***** válasza:
Próbáld csak meg felhívni!
2023. szept. 21. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim válasza:
Nem,a segélyhívás az a 112.Azt SIM nélkül is tudod hívni.Valószínűleg már át van adva hátralék kezelésre akkor,és akkor nem elég,hogy befizettem a számlát.90 nap után még a számodat is kiadhatják másnak,ha a szerződést felbontották.Hogy mennyit fizettél az mindegy,nekem 1 havi számlám annyi mint neked ez a 3 hónap,tehát az összegtől független a dolog.Az meg,hogy az appban nincs számlád megint csak egy dolog,mert akkor is azt írja,ha elindítasz egy fizetést,de nem megy végig,majd csak kb másnap van ott,hogy sikertelen volt a fizetés,és akkor megjelenik újra a számla Ez nem jelenti azt,hogy az összeg be is érkezett,és hogy azt le is könyvelték.Mint ahogy ha egy csekket befizetsz,annak is van pár nap átfutása,a szolgálatató nem látja azonnal,hogy te mit fizettél ki.
2023. szept. 21. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!