Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Milyen internet szolgáltatót...

Xycet kérdése:

Milyen internet szolgáltatót ajánlanátok?

Figyelt kérdés

2022. szept. 23. 14:34
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

Amelyik elérhető nálatok.

Nálam most a Tarr Kft van, nem rossz, néha szakad csak. De ez egy kis falu, itt sok az áramszünet.

Előtte megyeszékhelyen a Vidanet volt, azzal régen sok hiba volt, még a hatóságot is rájuk hívtam, de aztán megjavultak és stabilan szokgáltattak ők is sokáig.

2022. szept. 23. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
81%
Budapesten a Telekom azért jó áron is van, de egyébként minden megyében ki van építve náluk a hálózat. A netsebesség kábelen mérve annyi, amennyit előfizetsz és jó. Ritka a kimaradás, persze a wifi box-al szoktak problémák lenni.
2022. szept. 23. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
55%
Vodafone-t semmikép sem.Elmúlt 2 hónapban megkeserítette az életem.Az ügyfélszolgálatukon akár farönkök is ülhetnének, annak is több haszna lenne.
2022. szept. 23. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
90%
Kizárólag Telekom vagy Digi. Amelyik van a lakhelyen. Ha egyik sincs, akkor az pech.
2022. szept. 23. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
51%
ex-UPC Vodafone-al sincs a szokásosnál több baj. Tudja a sebességet, néha a modem lefagy, és újraindul. Egy ideje már írtam, amikor ilyen volt, ez júniustól mostanáig összesen 15 lefagyás. Ami 3-4 perc net kimaradást jelent.
2022. szept. 23. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
79%
Stabil a Telekom, azt, hogy "a Digi mennyire stabil", "ár-eltérés miatt érdemes -e feléjük menni", nem tudom.
2022. szept. 23. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
47%

#5 Nem értek egyet.


Amióta az 500-as Internethez kiküldték hozzánk az új modemet, azóta folyamatosan újraindulgat. Az idei év során eddig háromszor jelentettem be a hibát, de mindannyiszor nem jött ki technikus, pedig megígérték. Minden egyes alkalommal másfél hónap után kaptam a szokásos emailt, hogy "távmérésünk(!) szerint önnél nincsen hiba, így a hibajegyet lezárjuk". Köszi... De van hiba. Ja, hát akkor küldenek ki technikust, megnézik. Hát nem jön, megint csak az emailt kapom, hogy távolról nem látnak hibát nálam.


Ehhez képest a UPC-s időkben 3 napon belül MINDIG ott volt a technikus az ajtóm előtt, ha kellett. Miről beszélünk akkor?


Egyébként amikor 1400 MHz-esre fejlesztették a hálózatot az utcában, már akkor mondta a technikus srác, hogy az utcában alapból sz.r az uplink és nem tud vele mit csinálni, nem bírja el a hálózat, de azért csak átállítottak mindenkit a nagyobb csomagra, hogy legyen még terheltebb az egész. Az egy dolog, hogy valószínűleg tudják emiatt indul újra a modem, de hogy hülyének néznek és még hazudnak is róla, az már több a soknál.


Mondjam még milyen nagyszerű intézkedései vannak a Vodafone-nak mifelénk? Bezárták a két legnagyobb irodájukat a városban, így csak egy helyre lehet menni, ahol több órás sorbanállás van mindig és azzal szivatják az ügyfeleket, hogy random bejelentik, hogy nem működik a belső rendszerük, ezért nem tud senki ügyet intézni, viszontlátásra.


A másik meg az online számlabefizetés, ami a kezdetek óta nem működik. Nem fogadja el a bankkártyánkat. Befizetném személyesen az irodában, ja, újabban már azt sem lehet, automatához kell fáradnom. Végül nagy nehezen adtak egy számlaszámot, ahova tudunk utalni, de azt is úgy kellett kikönyörögni, hogy valami értelmes számlabefizetési módot mutassanak fel már. Azt már meg sem merem említeni, hogy amióta megújult az ügyfélkapu, azóta a számlaszám is megváltozott, ahova be kell fizetni, természetesen az erről szóló tájékoztatás a spam-ben landolt, csoda, hogy egyáltalán észrevettem így.


Apropó ügyfélkapu, annyira jól sikerült megújítaniuk, hogy belépve egy vadidegen profilja fogadott.

2022. szept. 23. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
100%
Telekom, optikai internet, a legjobb. Internet, tévé, telefon. Persze ha áramszünet van, ez sem működik. Budapesttől 20 km-re egy faluban lakunk. 1000-es egyébként.
2022. szept. 23. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
100%

Utolsó előtti: valahogy állíttass be csoortos beszedési megbízást, aztán várd meg míg hűségidő lejár, utána azonnal szolgáltatót válthatsz.

Nekem se a Telekom ADSL-lel, se a Telekom optikai internet-tel nem volt problémám. Ha voltak kimaradások, azok mindenkit érintettek a környéken, vagy országos kimaradás volt (egy nagy "országos kimaradás" történt talán több mint 15 éve)

2022. szept. 24. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
100%
Egyébként még azt is javaslom, hogy szomszédoknál érdeklődj: nekik milyen szolgáltató van és mennyire elégedettek vele.
2022. szept. 24. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!