Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Milyen a parkside garancia?

Milyen a parkside garancia?

Figyelt kérdés
Szeretnék egy olcsó hegesztőgépet venni a LIDL-ből, de nem tudom hogy ezen az áron mire számítsak. Ha nem jön be, milyen feltételekkel vihetem vissza?
2022. aug. 19. 22:43
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
85%
3 éven belül szó nélkül....
2022. aug. 19. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
73%

Azt nem tudom hogy ha nem jön be akkor visszaviheted e.

De ha elromlik akkor bejelented és kicserélik, még a számlát sem kérik. Több gépünket cserélték màr ki.

2022. aug. 19. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

A garancia egy pongyola kifejezés.

Jótállás - itt a forgalmazónak/gyártónak kell bizonyítani a készülék hibájának "nem rendeltetésszerű" használatból eredő voltát - és szavatosság van - itt meg neked.


Létezik a forgalmazót - jelen esetben ez a Lidl - érintő, törvényileg kötelezően adódó jótállás és szavatosság.

Mindezekkel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ( [link] ) XXIV. fejezete illetve az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet ( [link] ) foglalkozik.


Ezen felül mind a forgalmazó adhat önként jótállás és szavatosságot.

Erről a termékhez adott dokumentációban, illetve a forgalmazó illetve a gyártó oldalán:

[link]

olvashatsz.

2022. aug. 19. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Ja... hogy nem a garancia érdekel?


30 nap0on belül visszaveszik, ha nem tetszik.

2022. aug. 19. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

Illetve még egy dolog: szimplán azért, mert "nem jön be" (például nem tetszik a színe, nem áll kezedre) boltban vett terméket nem viheted vissza (mivel a boltban lehetőségedben áll megnézni), csak abban az esetben, ha webáruházból rendelted - erre 14 napod van.

Ezen utóbbi dologról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet ( [link] ) IV. fejezete foglalkozik.

2022. aug. 19. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
A LIDL az egy külön állatfajta. Többször vittem már vissza szerszámgépet 3 napon belül, mert nem felelt meg a minősége és mindannyiszor szó nélkül visszavették. Őszintén szólva, nem tudom hogyan éri ez meg nekik.
2022. aug. 20. 01:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
85%

Úgy éri meg nekik, hogy több kínai OEM gyártó alkatrészeiből vannak össze légózva a gépek.

Javarészt Einhell licence alapján készülnek. Annyi hogy a gyárban zöld granulátumot kevernek a fröccsentőbe, nem kéket meg pirosat.

Mivel a Lidl nem gyárt hanem gyártat, így rengeteget megtudnak spórolni azzal, hogy már egy megtervezett gép licencet vesznek meg a kínaiaktól, nem pedig sajátot fejlesztenek.

Ezeknek a gépeknek az előállítási költsége kb. a 10-15%-a a bolti árához képest. Többe kerül a logisztika mire eljut a polcokra mint maga az előállítás.


Egyébként ha valaki szedett már szét Güde, Einhell, Parkside stb. barkácsgépeket, maga is tapasztalhatta, hogy rengeteg fő alkatrész mint pl. motor, elektronika, mechanika stb. megegyezik.

Csak a burkolat más, ami belül van az egy kaptafa.

2022. aug. 20. 02:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
75%

5. De ettől pozitív irányba elterhet a bolt!!


Es a lidl meg is teszi. 30 v 60 napon belül bármi nonfoid termeket visszavihetsz es visszaadjak az árát.

2022. aug. 20. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

"Őszintén szólva, nem tudom hogyan éri ez meg nekik."

Úgy éri meg, hogy a termékek XX százaléka lesz várhatóen selejetes és ezeket is előre kifizeti a többi vásárló. Ahogy az áramszolgáltatónak sincs direkt kára a villanylopásból, mert a többi vásárlóval kifizettetik.

2022. aug. 20. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
#9 Ez továbbra sem magyarázza, hogy hogyan éri meg nekik szó nélkül visszavenni. Ha ismered a LIDL-t, akkor tudod, hogy sok a gyári hibás darab, tehát az áruk nagy részét eleve nem tudják kiárulni. És ez mellett még visszaveszik a teljesen hibátlan, jó darabokat is, amiket szintén selejteznek (én legalábbis még nem láttam bontott árut kirakva). És, hogy még tetézzem, ezek az elektronikus eszközök és szerszámgépek mind szezonális áruk szoktak lenni, limitált darabszámban. Tehát a kérdésem továbbra is az, hogy hogyan? A többi termék sem olyan drága, hogy azt mondjam, azon hozzák be az árukat.
2022. aug. 20. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!