Ha a mai napon vettem egy töltőkábelt a Media Markt-ban, de nem müködik, és holnap visszaviszem, akkor szerintetek visszaadják a pénzt?
Ha nem működik a kábel, akkor nem jófejség, hanem kötelező 72 órán belül a boltnak cserélni, azon túl jótállási időn belül a gyártónak/forgalmazónak javítani, vagy cserélni.
Ha a termék működik és csak téves vásárlás, vagy meggondoltad magad, akkor nem kötelesek cserélni, de valószínűleg ugyanúgy meg fogják tenni. Ilyenkor vagy levásárolhatod, vagy inkább visszaadják a pénzt. Rövidlátó döntés volna máshogy cselekedniük.
Fontosabb nekik, hogy elégedett legyél a céghez fűződő ügyintézési élménnyel, mint az a pénz, amitől elesnek. Ha most elégedett vagy velük, mint céggel, akkor máskor is náluk vásárolsz és hosszú távon esélyes, hogy sokkal több pénzt hagysz náluk, mint amit most megtarthatnának. Ha viszont most kellemetlen élményeket szerzel és amiatt soha többé nem vásárolsz náluk, azzal sokkal többet buknak hosszú távon, mint amit most megtarthatnak. És ezt ők is tudják, ezért nem fognak feleslegesen akadékoskodni.
Bár ilyenről nem írtál, de ha online vásárlás volt és nem cégre vetted, akkor meg 14 napon belül bármilyen indoklás nélkül elállási jogod van és akkor is kötelesek visszavenni, ha tökéletesen működik.
"Bár ilyenről nem írtál, de ha online vásárlás volt és nem cégre vetted, akkor meg 14 napon belül bármilyen indoklás nélkül elállási jogod van és akkor is kötelesek visszavenni, ha tökéletesen működik."
A hír igaz, csak nem osztogatnak hanem fosztogatnak.
Ha elállással hibásat ad vissza, nem jár pénz, vagy nem az egész. Szóval óvatosan ezekkel a tanácsokkal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!