Garanciális ügyintézéssel kapcsolatba milyen véleményen vagytok?
Szerintem sokban függ a cégtől, meg a terméktől is, nekem főként elektronikai termékekkel volt ilyen.
A telefonomnál pl. az Emagnál borzalom volt, de márkaszervíz egyből intézte és gyorsan megvolt.
Laptopnál többször is voltam, különbözőekkel, márkaszervízben, ott mindent profin intéztek a garancián belül és semmit nem fizettem.
De inkább cég válogatja, de nekik is érdekük, hogy zökkenőmentesen menjen a garanciális ügyintézés.
Elég cég függő egyébként, én jobban szeretek bizonyos dolgokat amik könnyen tönkremennek(fül/fejhallgató) inkább fizikai boltba megvenni mert egyszerűbb csak bevinni, minthogy weboldalon megtaláld hogy egy adott terméknél mi a teendő.
-220voltba airpodsom vittem vissza, kicserélték
-Mediamarktba hajszárító és fülhallgatót vittem vissza, hajszárítót levásárolhattam, fülhallgatót cserélték
-OázisComputerbe billentyűzetemet postáztam vissza, visszautalták a pénzt.
- Emagnál fejhallgatóm küldtem vissza, picit macerásabb volt mint a többi de visszaadták a pénzt.
Nekem nem volt gondom eddig azzal h nem vették vissza, mondjuk árukeresőn szoktam figyelni hogy van -e elég értékelése egy webshopnak vagy sem.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!