Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Csomagot váltottunk a Telekomn...

Csomagot váltottunk a Telekomnál.Kaptunk új routert.A régit pedig vissza kell küldeni,meg hogy a postán ingyenes.Csak azt nem mondták hogy hova?

Figyelt kérdés
2021. nov. 3. 08:13
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
39%
Akkor megmondod, hogy nem küldöd vissza, ennyi. Ha nem képesek ügyfélszolgálaton átvenni, akkor így jártak, nem kell nekik...
2021. nov. 3. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 A kérdező kommentje:
Postán átvették.
2021. nov. 3. 16:39
 13/14 anonim ***** válasza:
0%
Amikor bekötötték az optikait, akkor SAGECOM-ra cserélték, de elvitték a régit.
2021. nov. 4. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:

Futárral annak küldenek eszközt, akinél a kábel ki van építve (réz/koax/optika). Mivel ténylegesen csak egy eszközcseréről szól, ami nem agysebészet (sok ügyfél annak állítja be viszont), pedig nagyjából ezzel a játékkal egyenértékű a feladat:

[link]


Ugyanolyan elrendezésben kell a régi eszközből az új eszközbe helyezni a kábeleket. Szabvány szerint készülnek, elrontani nem lehet. És a rendszer várja az új eszközt, az új eszköz ha beüzemelik, jelentkezik, hogy "itt vagyok", a rendszer aktiválja, kész. Még leírás is van. Telefonszám, ahol segítenek. De sápítoznak, hogy ezt nekik kell, ők nem műszaki beállítottságúak, menjen szerelő. És megsértődnek, hogy az fizetős is lehet ilyenkor, mert a szerelő se csinál mást ilyenkor: 1 perc alatt beköti, a többit a rendszer automatán megcsinálja.


Ilyenkor vissza kell küldeni. A rendszer visszavárja, jelölőfeladatot tesz a szolgáltatásra. Azt meg senki ne gondolja, hogy ha a Postát ajánlgatják, cím nélkül (hová kell postázni), akkor a Telekom nem szerződött le velük. De, leszerződött. A doboz amit a postai dolgozók adnak, meg van már vagy meg lesz rendesen címezve. A szállítás ki lesz fizetve. Aki meg írta, hogy "akkor ne küldd vissza" majd elcsodálkozik, hogy esetleg "zaklatni" kezdik a telekomtól, hogy hol az eszköz, esetleg már szerelő megy ki (fizetős, ha elviszi az eszközt, kiszállási díj) vagy ha nem találta otthon az ügyfelet, az eszközt deaktiválják, leltárhiányba teszik, kvázi lemondanak róla, a díját meg az ügyfélre terhelik következő számlán.

2021. nov. 6. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!