Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Ha nincs meg a garancia...

Ha nincs meg a garancia tényleg elég bevinni a magyar márkaképviselethez a terméket? pl. 2020-ban vásárolt laptop esetén

Figyelt kérdés
2021. jún. 17. 16:20
 1/1 anonim ***** válasza:

Elvileg igen.

Én a sony laptopomat szervizeltettem és semmit sem kért a srác. Leolvasta a gépről a gyári számot, beütötte a rendszerükbe és kész... látta hogy van gari a gépre.

2021. jún. 17. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!