Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Humor » Milyen humoros értesítéseket...

Milyen humoros értesítéseket küldenek a kínai webshopok?

Figyelt kérdés

ma 15:00
 1/1 A kérdező kommentje:

[A kérdést feltevő szövege:]

Kínai webshopokból vásárolt termékek nyomkövetés értesítéseinek a humora.

Vásárlás kínai webshopokból 2024-ben.

A csomagok megérkeztek (kivéve azon áruk, amik nem voltak raktáron), a tartalmuk stimmelt.

//

Kiírás: Ha a szárazföldi szállítást választom a légi helyett, akkor kapok az árból pár százalék kedvezményt.

-> Több későbbi megrendelésnél sem jelent meg a fentebbi választási lehetőség.

//

Kiírás: Több, mint 3 napja nincsenek

nyomkövetési frissítések.

//

Kiírás: Az új nyomkövetési frissítés a vámkezelés miatt még nem áll rendelkezésre.

//

Kiírás: Megérkezett a tranzitrepülőtérre.

2 nappal később:

Kiírás: Megérkezett a tranzitrepülőtérre.

-> Tehát kétszer is megérkezett.

//

Kiírás: Megérkezett a célországba,

logisztikai központ.

Kb. másfél óra múlva:

Kiírás: Megérkezett a célországba,

logisztikai központ.

-> Tehát kétszer is megérkezett.

//

Egy megrendelés után kiírás:

2 csomagra felosztva.

-> Ezeket nem ugyanarra a repülőre tették fel, másfél nap különbséggel érkeztek meg a célország repülőterére.

//

Kiírás: A korlátozott számú csatlakozó járat miatt a szállítási idő hosszabb lesz, de a csomag időben meg fog érkezni.

//

Kiírás: Légy türelmes a vámkezelés során, mivel az gyakran hosszú időt vesz igénybe.

-> Kínából hamar elküldték a repülőt, és a csomagot a futár is hamar kihozta, a kettő közti vámkezelés húzódott el, a csomag

1 napot késett a max. határidőhöz képest, ezért a webshop kb. 1 SD kártya ára kompenzációt csinált.

Az kicsit fura, hogy nem Kínában tehetnek a késésről, de mégis fizetnek egy kevés jóváírást.

//

Kiírás: A csomagot szárazföldön szállítják, ami általában 40 napot vesz igénybe.

Kb. 1 hét elteltével:

Kiírás: A csomagot szárazföldön szállítják, ami általában 45 napot vesz igénybe.

-> Valószínűleg minden vonat érkezését nyilvántartják és átlagolják, és ezt az időt közlik.

-> Az ,,elhagyta az állomást" és a ,,megérkezett a célállomásra" időpontjai közt 28 nap telt el.

//

Szárazföldi szállítás, vonattal.

Kiírás: A nemzetközi szállítás eléri az EU határát 8 nap múlva.

Minden nap elteltével csökkent a kiírt szám eggyel, majd ezután:

Kiírás: ...5 nap múlva.

1 nappal később:

megérkezett az EU határához.

-> Tehát a hátralévő 5 napos utat 1 nap alatt tette meg.

A vonat bizonyára eddig hegynek ment fel,

utána pedig lejtőn jött le.

//

Szárazföldi szállítás, vonattal.

Kiírás: A vonat a Litván Köztársaságban van.

Leggyorsabb kiszállítás 1 munkanapon belül. (A kiírás keddi napon volt.)

-> Ez tényleg gyors lenne. Onnan Magyarországra hoznák, itt elvámolnák, és

onnan házhoz hoznák már másnap, szerdán.

Másnap kiírás:

Szállítás: 22-33 munkanap.

//

A futárcég e-mail-ja megérkezett de. 11 órakor, és közli, hogy:

a mai nap történik a kiszállítás de. 9 óra és du. 5 óra közt.

-> Mivel ekkor még nem jött meg, ezért nyilvánvaló, hogy a de. 9-11 óra időszakot kizárhatjuk.

//

Ugyanaz a webshop az egymás utáni rendelésekhez más-más futárcéget választ ki. Ezek (a házhozszállításhoz) csak e-mail-t küldtek a kézbesítés időpontjára, kivéve az egyiket, amelyik (a csomagautomatához) SMS-t is küldött.

//

A kiírások angolul voltak, később, amikor a csomag már Magyarországon belül volt, akkor magyarul voltak, még később megint angolul tudatta a közlendőjét.

//

A termékeket erős műanyag zacskóba rakják, amin címke is van pár adattal.

A címkéken: a 20000 Ft.-os megrendelés értékének 50000 Ft. volt írva, a 15000 Ft.-os megrendelés értékének 1000 Ft. volt írva.

1000 Ft.-ért nem is lehet vásárolni, mert kisebb, mint a vásárláshoz szükséges minimális összeg.

//

A csomagok többségét házhoz hozták, de két csomagot csomagautómatába tettek.

Nem a méreten múlik, mert amiket házhoz hoztak, azok közül több másik is befért volna a csomagautómata rekeszébe.

//

Kiírás: A megvásárolt áruk nincsenek raktáron.

-> Ezek szerint olyan termékeket is meg lehet venni, amik majd csak később lesznek.

-> 2 hónap elteltével e-mail érkezett:

A megrendelést törölték, a pénzt visszafizetik, és kompenzáció is lesz a következő vásárlásnál.

//

Az értesítésekkel kapcsolatban megismételhető egy mondás:

nagyobb itt a fejetlenség, mint a tyúkoknál aratás idején.

ma 15:03

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!