Támogatnád, hogy a budapesti villamosokat dodzsemek váltsák fel?
"magasból teszek rá"
Egy darabig, aztán kapsz egy blokkolhatatlan felbukkanó ablakot, hogy vagy észhez térsz, vagy ennyi volt, viszlát fórum...
#10
Már kb. háromszor kaptam. És jé, még itt vagyok.
- Dodzsemek egy főre jutó áramfelhasználása nagyobb, ezért gazdaságtalan.
- Borítaná a közlekedés rendjét, ha ezeken a kétszemélyes vackoknak kéne folyamatosan elsőbbséget adni a kereszteződésekben, három másodpercenként, a több percenként jövő villamos helyett. Meg különben is, elsőbbség ezeknek a vackoknak, aminél még egy pizzafutár robogó is komolyabb jármű?
- Mindegyikben ülne egy hivatásos dodzsemsofőr? Akkor máris csak egy utas per dodzsem, máris kétszer rosszabb a hatásfok.
- Vagy az utasoknak kéne közlekedési dodzsemjogsit letenni? És úton útfélen meg kéne állnia rendőri ellenőrzésre, feltartva a mögötte jövő többi dodzsemet?
- Villamosra felszállhatsz esti ivászat után.
- Mi van, ha jön az eső?
- A jegyellenőr dodzsemről dodzsemre ugrálva fog ellenőrizni?
- A dodzsemeken nincs fék. A villamos is szívesebben csilingel, mint fékez, de azt nem is tolja vissza egy kispolszki, ha koccannak.
Mindez azon előnyel szemben, ami csak a dodzsempálya dühöngőjében ér valamit?
Javasolnám következő kérdésnek a helyközi vonatok leváltását négyszemélyes kézihajtányokra, a tengeri hajókat gumimatracra stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!