Miért nem kapok emailt?
Bejelölöm, hogy érdekelnek a további válaszok, s másnap látom, hogy érkeztek is, de nem kaptam üzenetet.
Feltettem egy kérdést, s több válasz is érkezett rá, de nem kaptam emailt, pedig be volt jelölve, hogy kapjak! Nemrégen még kaptam. Most miért nem? Köze lehet az átalakításhoz? Hogyan kaphatnék?
Megnéztem, az elmúlt két nap mindegyikén reggel 6-kor ment levél neked.
Sajnos azonban a vipmail visszadobta őket a következő szöveggel:
"Az uzenet elutasitva, mert spam v. virusgyanus volt."
Szerintem vagy használj más levelezőrendszert, vagy kövesd az utasításaikat az e-mail cím blokkolásának feloldására: (Te vagy a levél címzettje.)
Megoldás:
Kérje meg a levél címzettjét, hogy az Ön email címét engedélyezze, így az Öntől érkező leveleket mindig meg fogja kapni. Ehhez nyissa meg a kezelőfelületen található Beállítások fület, válassza a SPAM szűrőt, az Új cím hozzáadásánál adja meg a feladó pontos email címét, válassza az engedélyezve opciót és nyomja meg a Mehet gombot a cím felvételéhez.
A Vipmail, Citromail és hasonló rendszerekkel mindig baj volt. Az üzeleltetők hónapokkal ezelőtt ígérték, hogy megoldják a problémát. Ezt valószínőleg meg is tették.
De a Vipmail bevezetett egy új, tanítható spamszűrőt a nyáron. Be lehet állítani, hogy a gyanús levelet kézbesítse vagy visszadobja. A taníthatóság nem sikerült jól, mert ha valaki(k) spam-nek jelölnek egy hasonló tartalmú levelet, akkor nagy valószínűséggel spam-nak fogja jelölni a rendszer.
Én úgy állítottam be a szűrőt, hogy a leveleket jelölje meg, és én döntöm el, hogy elolvasom-e.
Hasonló probléma előfordult a T-Online és Freemail rendszereknél a legalacsonyabb erősségű szűrés esetén is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!