Miért kell lepontozni a válaszolókat, akik a kérdezőnek segítenek?
Kedves Kérdező!
Több ilyen kérdés is van. Az egyiknél találtam olyan választ, ami elég gyakorlatias (a 3-as):
http://www.gyakorikerdesek.hu/egyeb-kerdesek__gyik__3510879-..
Még hozzáteszem azt, hogy több házi feladat kérdést oldottam meg, általában kevéssel a kérés megjelenése után. Talán az esetek ötödében jelent meg a "Köszönöm". És egyszer volt, hogy értékelést kaptam a korrekt, szépen elmagyarázott megoldásra (amit igyekeztem kedvesen megfogalmazni, nehogy kicsit is kioktatónak tűnjön) és az 0% volt, vagyis piros kéz, vagyis hogy egyáltalán nem hasznos a válasz az értékelő számára. Persze ilyesmi megmarad az emberben, de bosszankodni nem szabad. (Biztosan ismeri azt a mondást, hogy bosszankodni annyi, mint mások butasága, gonoszsága miatt magunkon állni bosszút.)
A következő már nem válasz, csak tanács: ne vegye a szívére. Én a következőképpen vagyok vele:
Egy régóta foglalkoztató kérdésre rendszeresen kerestem választ és egyik alkalommal első találatként a GYK-n levő válasz jelent meg, ami tökéletes volt. Elolvastam a "használati útmutató"-t és regisztráltam. Nem tellett sok időbe, hogy megállapítsam egyrészt, hogy nem helyes megfogalmazás pl. hogy a "Válaszíró 55%-ban hasznos válaszokat ad" (ez ugyanis tárgyilagosnak érződik), mert hozzá kellene tenni, hogy a "regisztrált értékelők szerint". Nagyon rövid idő alatt szembesültem azzal, hogy sok esetben nincs is értékelve válasz, illetve elképesztő összevisszasággal van. Úgyhogy első belépésem után néhány perccel megállapítottam, hogy nem érdemes foglalkozni a pontozással. Ilyen klubba léptem be, vagy elfogadom, vagy bosszankodom, vagy eltűnök.
Csak azt tudom javasolni, hogy ne érdekelje. Sehova nem számít, ez nem bizonyítványba kerülő érdemjegy.
Vonja meg a vállát, mosolyogjon és legyen kellemes Karácsonya!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!