Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Telekom webshopos rendelés...

Telekom webshopos rendelés esetén a "feldolgozás alatt" dolgot meddig szokták húzni? Hétfőn rendeltem és azóta sem hívtak. Tapasztalatok?

Figyelt kérdés

2017. okt. 5. 09:10
 1/3 anonim válasza:

Pontosan így vagyok én is.

Október 6-án rendeltem a telefont. A rendelésem "jóváhagyás alatt" van. Még nem hívtak adategyeztetés miatt..

A csomagot telekom üzletben venném át, oda tegnap szállították a telefont, de nem tudom átvenni, mert még nem történt meg az adategyeztetés..

Holnap betelefonálok már:D

Neked azóta sikerült már?

2017. okt. 12. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Nekem sikerült, nem hívtak csak hozták a telefont!:)

Neked meglett?

2017. okt. 17. 23:16
 3/3 anonim válasza:

Köszi a választ!:)


Végül lemondtam a rendelést és megvettük személyesen a telefont.

2017. okt. 18. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!