Rendeltem egy mezt az alábbi oldalon. Hol tudnék panaszt tenni?
Természetesen nem jött meg. Én hülye életembe elöszőr előreutaltam. Úgy érzem, hogy átvertek. Hogyan lehetne feljelenteni őket? Tudom, hogy a 10ezer forint nem számít soknak az ilyen fogyasztóvédelmiseknek de nekem számít és nagyon idegesítő, hogy így áttudtak verni.
az oldal:
'Úgy érzem, hogy átvertek.'
Mikor rendelted, milyen hataridore vallaltak, mennyi ido telt el azota hogy lejart a hatarido, probaltad-e felvenni a kapcsolatot a ceggel? Ha nem, miert nem, ha igen, mit valaszoltak? Megannyi kerdes, amikre ha valaszolsz, mind kozelebb visznek a megoldashoz...
'Írták az oldalon, hogy lehet 3 hónap is mire megjön.'
Tehat, mi a kerdesed? Nyilvan kulfoldrol rendelik, minden tovabbi nelkul el tudom kepzelni hogy ennyi ido mire ideer.
Nem ismerem az oldalt, megbízhatóságát stb.
A termék nem gyalog jár, nem ahhoz kell 3 hónap.
Nálunk van olyan termék, amit nem tartunk raktáron, de a nagyker raktára tőlünk 5 perc gyalog. Csak azért nem jelezzük úgy, hogy nálunk raktáron van, mert boltot is üzemeltetünk, s ne ess be úgy, hogy azt gondolod, levesszük a polcról és viheted.
De vannak olyanok is, amit évente csak egyszer rendelünk meg Svédországból.
Ha ki tudod várni, akkor oké. Ha nem, akkor bocs.
Ennek az oka, hogy nem fogy sok belőle, s egyesével behozatni drágább lenne a fuvar, mint a termék.
Szóval ebben a három hónapban semmi rendkívüli sincs.
Mondjuk mi minden levélre válaszolunk. Ha naponta kétszer írsz, akkor naponta kétszer.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!