Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Mit kell megcsinálnom ahhoz...

Mit kell megcsinálnom ahhoz hogy pilóta legyek?

Figyelt kérdés

1.:A CAE-en gondolkoztam hogy majd ott tanulnék érettségi után.

2.:Elmegyek tökölre vagy valamelyik itthoni pilóta iskolába érettségi után és ott kiképeztetem magam.

Melyiket ajánlanátok?



2015. márc. 23. 18:32
1 2 3
 11/21 A kérdező kommentje:
Ha a CAEbe megyek 0-ATPLig kiképeznek és onnan már csak egy type rating 737esre vagy akármire felvételi a társasághoz és pilóta vagyok nem mondtam semmi olyasmit hogy én csak MPLt csinálok
2015. máj. 14. 15:05
 12/21 anonim válasza:
Jobban, ha utána nézel a dolgoknak és végzel némi számítást, akkor rájössz, hogy eszméletlen sok pénzt felemészt. Utána annak örülhetsz, ha sikerül elhelyezkedni, hogy a hobbidnak élsz. Régebb én is álmodoztam erről, de maga a tandíj horror már. Ha végzel itt még nagyon kevés órád van, Atpl szintet nem is biztos, hogy kapsz főiskolán. 12-15 millióból eljutsz az plafonig, de kevés a repült óraszámod. Milliókról beszélünk utána is. Európán belül nagy cégekhez 1000 óra alatti repüléssel nehéz lehet bekerülni. Lehet idővel bejön e téren az élet, mert jó fizetést kapsz majd, de ha azért 15-22 misit először vissza kell keresni, ami 3-5 év minimum. Persze, ami még nagyon fontos, mint az orvosinál. Egy nagyon komoly hivatásról beszélünk, emberek élete forog kockán...
2015. máj. 17. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim válasza:
* telefonról írtam, így vannak felesleges kötőszavak...
2015. máj. 17. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 anonim ***** válasza:

Kedves kérdező!


HOL olvastál ilyet, hogy a CAE 0-ról ATPL-ig képez? :D Olyan nekem is kéne... Az ATPL-t még mindig 1500 repült óra UTÁN kapod meg. ATPL-ből maximum az elméletet tudod letenni a repülőiskolában, ami 7 évig érvényes, ennyi időd van megszerezni az 1500 órát.


Légitársaság háromféle módon vesz fel:

- ATPL-el (minimum 1500 óra, 500 óra nagygépen, bejegyzett típusvizsga) - ez az, ami a kezdőknek nem járható út,

- CPL-el (minimum 200 óra)

- MPL-el (minimum 80-90 óra plusz többszáz óra szimulátor)


A legkönnyebb most bejutni a Wizz Air-hez. (Tehát "rendes" pilótaként, az összes többi ez az MPL-es utat járja.) A Wizz Air a következőket kéri:

Kezdő CPL-es:

- Érvényes CPL, érvényes Multiengine és IR jogosítással.

- ATPL elmélet

- 300 óra repült idő, viszont semmilyen szimulátoron repült órát nem számítanak bele.


Haladó CPL-es:

- Érvényes CPL (ekkor minimum 1000 óra) vagy ATPL (ekkor minimum 1500 óra)

- Ha CPL van, akkor ATPL elméleti vizsga kötelező

- Érvényes típusvizsga, vagy Multiengine és IR jogosítás.

- Minimum 1000 óra repült idő, úgyszintén szimulátor nélkül.


De ha ennyi információ után is a hülyeségedet hajtogatod, akkor javaslok a repülés helyett egy veszélytelenebb sportot, mondjuk a sakkot.

2015. máj. 18. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim válasza:
utolsó még hogy nem képeznek 0-ATPLig [link]
2015. máj. 18. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim válasza:
a CAE integrált ATPL-t ad [link]
2015. máj. 18. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 anonim ***** válasza:

Kedves utolsó,


Szerintem más a marketing, és más a valóság. Üsd fel a 1178/2011 EK rendeletet: [link]


(Mivel Európai Unió van, ez a szabály egyaránt érvényes mindenhol Londontól-Athénig, ahogy a 6. oldalon fel van tüntetve...)

De lapozz a 30. oldalra!

"FCL.510.A ATPL(A) – Előfeltételek, tapasztalat és beszámítás

a) Előfeltételek. Az ATPL(A) kérelmezőjének rendelkeznie kell:

1. MPL-engedéllyel; vagy

2. CPL(A)-engedéllyel és több hajtóműves repülőgépekre érvényes IR-jogosultsággal. Ebben az esetben a kérelmezőnek MCC-képzésben is részesülnie kellett.

b) Tapasztalat. Az ATPL(A)-kérelmezőnek legalább 1 500 óra repülési időt kell teljesítenie repülőgépen, amely magában foglal legalább:"

(és itt részletezi, hogy az 1500 órának miből kell állnia)


A 15-ös hozzászólásban linkelt suli ezt írja:

"Flight Training

At the end of the training, the trainee must have a minimum of 200 total flight hours (including PPL(A) time):" - tehát a képzés végén a tanulónak minimum 200 repült órával kell rendelkeznie (beleértve a PPL idejét)


A 16-os hozzászólásban megnéztem a "Course Outline" lapot, ezt írja: [link] az is kb. 200 órát ír, ha összeszámolod... :)


Mi van a maradék 1300 órával? :)

2015. máj. 19. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim válasza:
Pilóta dolog most nagyon nagy számban megy itt a neten. :D
2015. máj. 23. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 anonim válasza:

SZIA

Én csak azt tudom javasolni, hogy jelentkezz a wiz zair cadet program-jára ez olcsó annak függvényében, hogy aláírod a szerződést x évre, hogy ott dolgozol.

Ezt márcsak azért is ajánlom mert biztos munkát ad amennyiben elvégzed a képzést ami egyébként 23 hónap.

És 2 céggel kötött megállapodást a wizz air azok közül választhatsz.

A lényeg az, hogy olcsó, biztos munkát ad és a wizzair-tól a szerződés lejárta után oda mész ahová csak akarsz.

Megjegyzem ő fizet ilyen szinten a legtöbbet

szólj ha még kérdésed van a képzéssel kapcsolatosan és sok sikert.

2015. jún. 28. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 anonim válasza:
Wizz air kadét programra nem vehető fel diákhitel2, ami elég megszokott finanszírozási mód. 115 ezer euróba kerül kb. Munkád lesz, de esélytelen a finanszírozás ily módon itthoni mércével...
2015. jún. 29. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!