HeNekem egy simson s 51 van! Kilet nála cseréve főtengely, simering csapágy magyarul minden de mégse indul be! Miért van ez?
5-ös!
Ijjent ne írjjá, mert az ijjen vadbarom mint-eee kivesz a spejzbú egy gyertyát oszt nekiérinti a hengerhő, majd belerúg egyet a mociba acílbetítesbakkanccsal, ami persze szikkrázni fog. Megállapítja, hogy a gyertya faja!
Karbi ellenőrzés? Azt is addig rugdossa míg le nem gyengűl a szívócsonkrú és csupa benya lesz a henger. Tehát 2-3 rúgásra ez is okés.
Gyújtásszög? Már nézi is a praktiker oldalát lehet-e náluk ilyent kapni.
Kalapácsnak akkor kell zárnia...?
Ha eddig még nem verte széjjel akkor majd most. Mikor a dugó a holtpont előttt figyel akkor egy kalapáccsal klofful egyet a tankon így zárva rövidre.
HeÖregem! Vidd el azt a szegény motort egy szerelőhöz, te meg véletlenül se nyúlj hozzá! Mikor készen van akkor meg gyorsan add el!
Amúgy meg az előgyújtás 1,8mm (50 ccm-es hengernél)és nem 3-3,5mm!
"Akkor kell a kalapácsnak zárnia, amikor a dugattyú még a felső holtpont alatt van 3-3,5 miliméternyire."
Ez el is kerülte a figyelmemet! Nem akkor kell zárnia a kalapácsnak, hanem pont akkor kellene nyitnia, haló! Az előgyújtás továbbra is 1,8mm!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!