Az orosz metrók miért gyulladnak ki mikor ugyanannyi feszültséget kapnak mint régen?
Elsőéves villanyszerelő vagy mi? xDD
Mivel semmi nem tart örökké, és az akkori technológia megoldások mára elavultak és modernizálni kell, így sok az átalakítás. Valamint bizonyos alkatrészek cseréje nem lehetséges épp azért mert már nem gyártják, és addig mennek amíg meg nem adják magukat. Amikor tönkremegy akkor javítják.
De általában a vezeték szokott elolvadni ezért vannak a metrótüzek! Abból lehet vastagabbat betelni hogy elbírja a megnövekedett igényeket lásd utastájékoztató rendszer stb!
Általában nem a motor gyullad ki hanem a vezetékélés ezért érdekesek ezek a tüzek épp! Mert ha igazán akarnánk akkor nem lenne metrótűz! A BKK nál van hogy a busz teteje szakad le indoklás 16 éves érdekes mert a szocialista rendszerben gyártott buszok nem esetek szét mikor utasokat szállítottak ezek az újak meg 16 év után szétesnek? Az egy dolog hogy a mosógépek (otthon) direkt úgy készülnek hogy ne legyenek tartósak! Ez van a metróknál is tehát mivel az orosz technika stabil volt most szabotálják hogy átérjünk az alstom szerelvényekre tehát politikai érdek van mögötte? Mert érdekes az Oroszoknál ugyan ez a metró jár és ott nem volt egy metrótűz sem! Ha itt elavult akkor ott is elavult tehát ez nem magyarázat a Budapesten feltépő metrótüzekre! Amúgy nem villanyszerelő vagyok hanem mérnők
és meghallgattam az összes metrótüzes esetet és nem értem
hogy mi okozza ténylegesen ezeket a tüzeket a BKK metróinál!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!