Ha egy termék a boltban akciósnak volt felcímkézve, de a honlapjukon és a vonalkód alapján a pénztárban nem, akkor jogosan várom el, hogy az akciós árat fizessem, ugye?
Figyelt kérdés
2013. júl. 23. 11:08
1/1 xvsz válasza:
IGEN. Én ugyan így jártam csak fordítva a honlapon volt akciós és amikor szóltam akkor azt mondták hogy még nem frissítették.Én meg mondtam hogy jó lefényképeztem az oldalt és megyek a fogyasztó védelemhez a vásárlók megtévesztése miatt.Egyből az akciós áron kaptam meg a terméket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!