Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Milyen levelet érdemes írni...

Lázár Villő kérdése:

Milyen levelet érdemes írni hogy az ember visszakapja a pénzét, ha a rendelt termék egy rakás használhatatlan szemét?

Figyelt kérdés

Dolgozott valaki ügyfélszolgálaton, ilyen helyen? Aki "benfentes" és ismeri hogy hogy megy ez? Mikor van a legnagyobb esélye valakinek hogy visszafizetik a használhatatlan termék árát? Mi legyen és mi ne legyen a levélben?


Előre is köszönöm!



2013. júl. 9. 15:08
 1/2 anonim válasza:

Amennyiben webáruházban vásárolta az árut, úgy a távollévõk között kötött szerzõdésekrõl szóló 17/1999. (II.05) Kormányrendelet hatálya alá tartozó szerzõdést kötött a vállalkozással.


E jogszabály értelmében a fogyasztó jogosult a termék kézhezvételétõl számított 8 munkanapon belül, indokolás nélkül elállni a vásárlástól (azaz a termék visszaszolgáltatása mellett a vételár visszafizetésére jogosult). Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.


Ha interneten rendelt, és még határidőben van, úgy a vállalkozás felé írásos formában (tértivevényes levél, vagy e-mail) jelezze elállási szándékát, melyet nem köteles indokolni ez esetben.


A küldött e-mailt őrizze meg, illetve kérjen visszaigazolást annak elolvasásáról, kézbesítéséről, a postai úton feladott levelet lehetőleg tértivevényes úton adja fel, hogy a később felmerülő esetleges vita során tudja bizonyítani, hogy határidőben megküldte elállási szándékát.


Üdv: NFH admin1


----------------------------------------------------------


Portáljaink / Our websites:


Híreinket megtalálja weboldalunkon / News, official webpage: www.nfh.hu

Fórumportálunk itt érhető el / Forum portal: www.nfhforum.hu

Nemzeti Fogyasztói Termékkosár oldalunk elérhető itt / National Consumer Basket page: www.termekkosar.hu

Fiataloknak szóló oldalunk / Webpage for youth: www.nfhokoskosar.hu

English official portal: [link]


Facebook oldalaink / Our Facebook pages:


NFH / HACP: www.facebook.com/NFH.hu

Nemzeti Fogyasztói Termékkosár / National Consumer Basket: www.facebook.com/termekkosar

NFH Okoskosár / HACP Smart Basket: www.facebook.com/nfhokoskosar

English Facebook page: www.facebook.com/HACP.NFH

Kövessen minket a Twitteren is / Follow us on Twitter: [link]


Európai Fogyasztói Központ / European Consumer Centre Hungary:


Az Európai Fogyasztói Központról a www.magyarefk.hu oldalon olvashat. /

You can get information of the European Consumer Centre Hungary here: www.magyarefk.hu/en.html

Facebook oldal / Facebook page: www.facebook.com/EuropaiFogyasztoiKozpont

2013. júl. 10. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Hűha. :-) Nagyon szépen köszönöm, ez igazán hasznos válasz volt.
2013. júl. 10. 10:21

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!