Átvert a tévészerelő, mit tegyek?










feketén ment a dolog, abban ez a rossz, hogy nincsenek lefektetve a játékszabályok, ha ilyen helyzetbe akar hozni, mert kell neki a pénz, akkor ilyen helyzetbe hoz. régen ilyen nem volt, de ezek az aljaemberek tudják, hogy nem fogsz 4000ért ügyvédezni, meg rendőrözni.
ha nem fizeted ki, tényleg lehet, hogy keresztet vethetsz rá, az autószerelővel is vigyázni kell, ha maszek, ki tudja mit kontárkodik bele, ha reklamálni mersz. szóval megérné kifizetni, de ha nincs rá, akkor nincs rá, csinálja vissza.





sztem túlreagálod
mondjuk az igaz h előtte szólhatott volna ha már ezt beszéltétek meg
fizesd ki valahogy és kész










kedves kérdező!
Túlreagálod az egészet!
Teljesen korrekt eljárási módszer, hiszen bár megegyeztetek, hogy felhív, neki nem kötelessége értesíteni a kedves ügyfelet, hogy pl: most hajnali egykor szedte darabokra a gépet és 1órán keresztül kereste a hiba okát, ennyibe fog kerülni ha az X tárgyat kicseréli! (ilyen sehol nincs normál esetben)
Biztos, hogy nem amiatt a párszázforintos tétel miatt van ekkora ára!
Én azt csodálom, hogy ilyen olcsón megúsztad!
Persze gondolom te arra gondoltál, hogy ő megállapítja a hibát és felhív téged.
És igazi birka módjára, majd elmondja neked, hogy mi a baja a gépnek.
Tényleg ennyire lökötteknek tartod az embertársaidat?
Van egy, úgynevezett "szakmai féltékenység"!
Legalább is a szakmákban így nevezik azt, hogy nem adunk ki hibára vonatkozó információkat az ügyfélnek, egészen a hiba elhárítás folyamat végéig!
Ez nem a rosszindulat miatt van, hanem azért, hogy ne akarjon belekontárkodni a kedves ügyfél! (ezzel csak a saját testi épségét veszélyeztetheti az aki nem szakember)!
Fogadok ha tudtad volna a hiba okát, te magad, vagy egy barátodat kéred meg, hogy megjavítsa!
A szaktudást meg kell fizetni!
kedves utolsó!
1. "bár megegyeztetek"...na, ez a bajom az egésszel. Hogy megegyeztünk.
2.Szerintem te reagálod túl - szolgáltatóként nyilván -, mert nem az a bajom, hogy "éjjel egykor" nem hívott fel, sőt az sem, hogy miért nem mondta meg, milyen alkatrész hibás, hogy ÉN majd itthon megjavíthassam:)
3. van itthon 2 tévé, pont ezért nem óhajtottam most költeni rá. Ezt vésztartaléknak megtartottam volna.
4. teljesen mindegy, hogy 400, 4000 vagy 40 000 forintról van szó. A lényeg az, hogy megbeszéltünk valamit, és nem úgy lett. Szolgáltatóipar ide vagy oda.
És zárszóként, bár ne értsetek egyet ezzel a példával sem:
ha elviszed a kocsid az AUTÓSZERELŐHÖZ, hogy valami fura hangja van, NÉZZE meg, mi az, ha alkatrészt kell cserélni, szóljon oda neked. Ő szól is, hogy kész a verdád, kicserélte a generátort, 40 rugó lesz. Te fizetsz, mint a katonatiszt, bár a, épp leraktad volna télre a kocsit, b, van másik, amivel járhatsz c, eljártál volna vele pár hétig, míg van pénzed megcsináltatni.
Ettől függetlenül köszönöm a kommenteket, sokat tanultam belőle.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!