Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Átvert a tévészerelő, mit tegyek?

Átvert a tévészerelő, mit tegyek?

Figyelt kérdés
Nem túl jó kategóriába írom, és nem is nagy összegről van szó (4000 ft), de az eljárás módfelett bosszant. Azok után pláne, hogy már nem először fordul elő. Volt egy kis tévém, kb. 12 000-ért vettem pár éve. Alig használtam, nemrégiben elromlott. Elvittem a szerelőhöz, hogy NÉZZE MEG, mi a baja, és MIELŐTT HOZZÁ NYÚLNA, hívjon fel, mert, ha drága, nem kell megcsinálnia. Kétszer mondtam el neki, ő is nyugtázta, hogy: természetesen előtte telefonál. Hát, másnap telefonált, hogy kész a tévé, 4000 forint. Lehidaltam. Jelenleg nincs 4000 forintom tévéjavításra, de ott hagyni sem szándékozom, mert vésztartaléknak jól jön. Ennyiért viszont ráért volna tavaszig pl. Mit tegyek? Vegye ki, amit bele rakott? Akkor majd elront benne mást:( balhézzak? azt mondja majd, maradjon ott (ő jól jár, én nem).
2011. dec. 14. 10:03
 1/8 anonim ***** válasza:
70%
"Nézze meg mi a baja, mielőtt hozzányúlna" És mégis hogy?? Ha nem nyúl hozzá, hogy tudná meg nézni, hogy mi a baja? És jó lett a tv-éd? Akkor meg mit rinyálsz 4000 forintért?? Úgy csinálsz ba@ki, mintha 40.000 forintról lenne szó. Egyébként mi a @arért vitted szerelőhöz, ha nincs pénzed, azt gondoltad, hogy majd csak úgy ingyen bibelődik vele, hogy kiderítse mi a baja? Örülj, hogy ilyen olcsón megúsztad ! Jesszusom, ugye ez most egy vicc?
2011. dec. 14. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
19%

feketén ment a dolog, abban ez a rossz, hogy nincsenek lefektetve a játékszabályok, ha ilyen helyzetbe akar hozni, mert kell neki a pénz, akkor ilyen helyzetbe hoz. régen ilyen nem volt, de ezek az aljaemberek tudják, hogy nem fogsz 4000ért ügyvédezni, meg rendőrözni.


ha nem fizeted ki, tényleg lehet, hogy keresztet vethetsz rá, az autószerelővel is vigyázni kell, ha maszek, ki tudja mit kontárkodik bele, ha reklamálni mersz. szóval megérné kifizetni, de ha nincs rá, akkor nincs rá, csinálja vissza.

2011. dec. 14. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
78%

sztem túlreagálod

mondjuk az igaz h előtte szólhatott volna ha már ezt beszéltétek meg


fizesd ki valahogy és kész

2011. dec. 14. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
19%
az ilyen okosak miatt jó a szolgáltatóiparban dolgozni:D
2011. dec. 14. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Úristen, le ne szedjétek már a fejem! Nem rinyálok, hanem idegesít a lehúzás, meg hogy hülyének néznek!! Te, akinek nem számít négyezer forint, ne mondd azt, hogy nem balhéznál ilyen szituban! Nem az összegről van szó, hanem az eljárásról, de úgy látom,nem igazán értitek. A "ne nyúljon hozzá"-t úgy értettem, hogy ne cseréljen alkatrészt pl.! A normál eljárás az lett volna, hogy megnézi, mi a baj, felhív, és közli: trafócsere, 3000 + munkadíj, érdekel? Ennyi a bajom csupán. Hogy kétszer is meg lett kérve a telefonálásra, erre hülyének néz. Rinyálás...? Pfff...Ja, amúgy hivatalos szerelő.
2011. dec. 14. 10:56
 6/8 anonim ***** válasza:
61%

kedves kérdező!


Túlreagálod az egészet!

Teljesen korrekt eljárási módszer, hiszen bár megegyeztetek, hogy felhív, neki nem kötelessége értesíteni a kedves ügyfelet, hogy pl: most hajnali egykor szedte darabokra a gépet és 1órán keresztül kereste a hiba okát, ennyibe fog kerülni ha az X tárgyat kicseréli! (ilyen sehol nincs normál esetben)


Biztos, hogy nem amiatt a párszázforintos tétel miatt van ekkora ára!

Én azt csodálom, hogy ilyen olcsón megúsztad!


Persze gondolom te arra gondoltál, hogy ő megállapítja a hibát és felhív téged.

És igazi birka módjára, majd elmondja neked, hogy mi a baja a gépnek.


Tényleg ennyire lökötteknek tartod az embertársaidat?


Van egy, úgynevezett "szakmai féltékenység"!

Legalább is a szakmákban így nevezik azt, hogy nem adunk ki hibára vonatkozó információkat az ügyfélnek, egészen a hiba elhárítás folyamat végéig!

Ez nem a rosszindulat miatt van, hanem azért, hogy ne akarjon belekontárkodni a kedves ügyfél! (ezzel csak a saját testi épségét veszélyeztetheti az aki nem szakember)!


Fogadok ha tudtad volna a hiba okát, te magad, vagy egy barátodat kéred meg, hogy megjavítsa!


A szaktudást meg kell fizetni!

2011. dec. 14. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

kedves utolsó!

1. "bár megegyeztetek"...na, ez a bajom az egésszel. Hogy megegyeztünk.

2.Szerintem te reagálod túl - szolgáltatóként nyilván -, mert nem az a bajom, hogy "éjjel egykor" nem hívott fel, sőt az sem, hogy miért nem mondta meg, milyen alkatrész hibás, hogy ÉN majd itthon megjavíthassam:)

3. van itthon 2 tévé, pont ezért nem óhajtottam most költeni rá. Ezt vésztartaléknak megtartottam volna.

4. teljesen mindegy, hogy 400, 4000 vagy 40 000 forintról van szó. A lényeg az, hogy megbeszéltünk valamit, és nem úgy lett. Szolgáltatóipar ide vagy oda.

És zárszóként, bár ne értsetek egyet ezzel a példával sem:

ha elviszed a kocsid az AUTÓSZERELŐHÖZ, hogy valami fura hangja van, NÉZZE meg, mi az, ha alkatrészt kell cserélni, szóljon oda neked. Ő szól is, hogy kész a verdád, kicserélte a generátort, 40 rugó lesz. Te fizetsz, mint a katonatiszt, bár a, épp leraktad volna télre a kocsit, b, van másik, amivel járhatsz c, eljártál volna vele pár hétig, míg van pénzed megcsináltatni.

Ettől függetlenül köszönöm a kommenteket, sokat tanultam belőle.

2011. dec. 14. 18:52
 8/8 anonim ***** válasza:
na és végül mit fogsz csinálni?
2011. dec. 15. 07:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!