Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Hogyan működik a Vatera?

Hogyan működik a Vatera?

Figyelt kérdés

Arra lennék kíváncsi hogy ez a bankszámlás megoldás mit takar ..

Kell havonta fizetni valamennyit mert használom a vaterát?

Ha tőlem vásárolnak hogy működik? Utalják a számlámra a pénzt? A szállítási költséget melyik félnek kell fizetni? ilyenek :)

köszi előre is

2010. nov. 22. 14:52
 1/10 anonim ***** válasza:
71%
Én eddig 2szer használtam a Vaterát így ezzel kapcsolatban nem nagyon tudok segíteni. Max annyit javasolhatok, hogy a teszveszt használd! Én napi szinten használom és sokkal jobb!
2010. nov. 22. 15:16
 2/10 A kérdező kommentje:

Felregisztráltam !! :)

Elég kezdő vagyok, még nem vásároltam semmit neten.

Ezen a teszveszen kell fizetni valamennyit (havonta) azért mert használom?

2010. nov. 22. 15:42
 3/10 anonim ***** válasza:

Őszintén...

Az egyik havernak 1500Ft-os adósságból 13ezret csinált a nagy vatera. Miért? Megkérdezte, hogy nem lehetne e később utalni nagyban (nem akart folyamatosan rohangálni a bankhzo), a vatera azt mondta ok. Erre rá 1héttel később kapott egy fizetési felszólítást, hogy nem fizette be a jutalékot!

Egyébként nem éri meg a vatera. pl. Van 100db terméked, csak hogy meghirdesd 2ezer Ft, ha megveszik akkor meg 6% a jutalék stb. Nem éri meg! Én inkább ajánlanám a hirdetési oldalakat. (expressz és társai) De te döntesz!

2010. nov. 22. 16:02
 4/10 A kérdező kommentje:

és a teszvesz?

az is vatera feelinges?

2010. nov. 22. 16:05
 5/10 anonim ***** válasza: